نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

مدیر عامل دیزنی: ساخت فیلم های مارول تا ابد ادامه خواهد داشت

باب ایگر،‌ مدیر عامل دیزنی، امروز اعلام کرد که این کمپانی قصد ندارد مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان و مارول را به پایان برساند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی، در مصاحبه‌ای که امروز با وب‌سایت بی‌بی‌سی نیوزبیت انجام داد، اعلام کرد که آنها قصد ندارند دو مجموعه محبوب جنگ ستارگان و مارول را تمام کنند:

در حال حاضر به غیر از جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، ۴ فیلم دیگر از این مجموعه در حال طی کردن مراحل مختلف ساخت خود هستند. من می‌توانم به شما خاطرنشان کنم که فیلم‌های بیشتری از این مجموعه ساخته خواهند شد اما نمی‌دانم چند فیلم و با چه فواصل زمانی از این مجموعه ساخته خواهند شد.

نکته جالب توجه درباره رویکرد جدید دیزنی به مجموعه تقریبا ۴۰ ساله جنگ ستارگان این است که در طی ۴۰ سال گذشته تنها ۶ فیلم (۷ فیلم با احتساب Clone Wars) از این مجموعه ساخته شده است و قرار است این تعداد در کمتر از ۵ سال تقریبا دو برابر شود. ۴ فیلم دیگری که قرار است از این مجموعه اکران شوند، عبارتند از Rogue One: A Star Wars Story، Star Wars Episode VIII، فیلم تکی هان سولو و Star Wars Episode IX. همچنین اخیرا نیز شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه دیزنی قصد دارد پس از اکران اپیزود ۹، یک فیلم بر اساس شخصیت بوبا فت بسازد که البته این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. می‌توانید در زومجی تاریخ اکران تمام این فیلم‌ها را نیز مشاهده کنید.

ایگر در ادامه این مصاحبه، اشاره‌ای به دیگر مجموعه محبوب این کمپانی، یعنی فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های مصور کمپانی مارول نیز کرد و گفت:

در دنیای مارول، شما با هزاران هزار شخصیت مختلف روبه‌رو هستید و به همین دلیل من فکر می‌کنم که ما تا ابد مشغول به ساخت فیلم‌هایی بر اساس شخصیت‌های این کمپانی خواهیم بود.

دنیای سینمایی مارول، ۸ سال پیش و با اکران قسمت اول فیلم مرد آهنی کار خود را آغاز کرد و فیلم بعدی Marvel Cinematic Universe، کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی است که قرار است در تاریخ ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) اکران شود. ایگر در انتها افزود:

من فکر نمی‌کنم که ما با ساخت فیلم‌هایی بر اساس شخصیت‌های دنیای مارول تماشاگران را خسته می‌کنیم. من فکر می‌کنم که با هر فیلم از دنیای سینمایی مارول، ما استانداردها را از نظر داستان‌سرایی بالاتر می‌بریم و باعث می‌شویم که طرفداران برای فیلم‌های بعدی این مجموعه هیجان‌زده‌تر بشوند و سعی می‌کنیم که حس تازگی این دنیا را حفظ کنیم.

نظر شما درباره مصاحبه ایگر چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده