نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تاریخ اکران قسمت هشتم فیلم Star Wars عقب افتاد

استودیو دیزنی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان که قرار بود تابستان سال ۲۰۱۷ اکران شود، دیرتر و در زمستان بر روی پرده سینماها به نمایش در خواهد آمد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیزنی اعلام کرد که قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان که ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود، به تعویق افتاده است و در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کمپانی دیزنی دلیل تغییر زمان اکران فیلم را اعلام نکرد.

به نظر می‌رسد تنها دلیل منطقی برای این اقدام دیزنی،‌ این باشد که فیلم‌نامه فیلم در حال بازنویسی است. در ابتدا قرار بود که قسمت هشتم تمرکز زیادی برروی شخصیت‌های جدید از جمله یک شخصیت جدید زن در نقش اصلی و بنیسیو دل‌تورو در نقش شخصیت منفی داشته باشد، اما موفقیت فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) و استقبال بی‌نظیر تماشاگران از هنرپیشگان قدیمی این مجموعه و شخصیت‌های جدید ری، فین، پو و کایلو رن، باعث شده که فیلم‌نامه فیلم دستخوش تغییراتی شود تا این شخصیت‌ها نقش بیشتری در فیلم داشته باشند. دیزنی با به تعویق انداختن اکران قسمت هشتم فیلم و موکول کردن آن به زمستان رقیب قدرتمندی در گیشه جلوی خود می‌بیند، زیرا قسمت دوم فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون نیز با اینکه تاریخ اکران مشخصی ندارد، اما قرار است زمستان سال ۲۰۱۷ اکران شود.

در راستای دیگر اخبار مربوط به قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان، جان بویگا، بازیگر نقش فین، اعلام کرده بود که قسمت هشتم، فضای تیره‌تری خواهد داشت.

قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان، تنها فیلم کمپانی دیزنی نیست که تاریخ اکران آن اخیرا عوض شده است. چندی پیش مطلع شدیم که دزدان دریای کارائیب‌: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) که قسمت پنجم این مجموعه است، زودتر از تاریخ اعلام شده، اکران خواهد شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده