// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

منتظر دیدن قسمت‌های حذف‌شده The Force Awakens نباشید

تقریبا تمامی فیلم‌ها دارای قسمت‌ها و سکانس‌های حذف‌شده هستند که در برخی موارد تولیدکنندگان پس از اکران عمومی آن اثر، قسمت‌های دیده نشده را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهند اما به نظر می‌رسد جدیدترین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان مشمول این قانون نانوشته نخواهد شدو

بدون‌شک The Force Awakens هم مانند سایر فیلم‌ها دارای سکانس‌های حذف شده‌ای است که طرفداران، مشتاق دیدن آن‌ها هستند. هواداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان حاضر به گذشتن از کوچکترین جزئیات در مورد این فیلم‌ها نیستند و همیشه می‌خواهند همه‌چیز را ببینند و بدانند. به همین دلیل چندی پیش جی‌جی آبرامز پاسخگوی برخی سوالات در مورد سکانس‌های حذف شده از آخرین اثر این مجموعه فیلم‌ها بود.

آبرامز در پاسخ به این سوال که آیا در دی‌وی‌دی The Force Awakens شاهد قسمت‌های دیده نشده خواهیم بود، پاسخ مثبت داده است اما به این مورد هم اشاره داشته است که دی‌وی‌دی یا عنوان خاصی برای کلیه سکانس‌های حذف‌شده در نظر گرفته نشده است و نباید منتظر انتشار مجموعه‌ای خاص برای قسمت‌های حذف‌شده از فیلم باشیم. با توجه به صحبت‌های آبرامز در مورد مدت زمان سکانس‌های حذف شده و  زمان دو ساعت و شانزده دقیقه‌ای فیلم، به نظر می‌رسد چیزی حدود ۳۴ دقیقه از کلیه سکانس‌های فیلم‌برداری شده این اثر، در بازبینی و ادیت نهایی از آن حذف شده است! شاید تهیه‌کنندگان جنگ ستارگان نسخه‌ای ویژه از کلیه سکانس‌های حذف‌شده در این سه‌گانه را برای سال ۲۰۳۵ برای طرفداران پرشمار خود منتشر کنند! نظر شما چیست؟ به نظر شما دیده‌نشدن کلیه قسمت‌های حذف‌شده اهمیتی دارد یا خیر؟

منبع : Gizmodo.com

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده