نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

جی جی آبرامز خیلی‌ دوست داشت که قسمت هشتم جنگ ستارگان را کارگردانی کند

گرگ گرانبرگ، یکی‌ از دوستان بسیار نزدیک جی جی آبرامز (کارگردان Star Wars: The Force Awakens) و هنرپیشه قسمت هفتم این مجموعه، گفت که یکی‌ از آرزوهای آبرامز، کارگردانی قسمت بعدی فیلم مجموعه جنگ ستارگان بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شاید یکی‌ از ناامید کننده‌ترین نکات سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان، این است که جی جی آبرامز، کارگردان جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود، کارگردانی قسمت بعدی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت. با این حال و با توجه به کارنامه حرفه‌ای رایان جانسون که به عنوان سکان‌دار قسمت هشتم انتخاب شده و دیدن فیلم‌هایی مانند لوپر (Looper) و آجر (Brick) در رزومه او، کمی خیال‌مان می‌تواند راحت باشد که فیلم در دستان کارگردان توانمندی قرار خواهد گرفت.  با این حال بسیاری از طرفداران دوست داشتند که شخص آبرامز کارگردانی قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد.

با توجه به حرف‌های اخیر گرگ گرانبرگ، هنرپیشه قسمت هفتم فیلم (که ایفای نقش اسنپ وکسلی، یکی‌ از خلبانان ایکس وینگ را در فیلم بر عهده داشت) و دوست نزدیک آبرامز، این تنها طرفداران نیستند که دوست دارند آبرامز کارگردانی قسمت بعدی را نیز بر عهده بگیرد، بلکه خود آبرامز پس از خوندان فیلمنامه قسمت هشتم، به گرانبرگ گفته که آرزو داشته این قسمت را نیز خودش کارگردانی کند:

او فیلمنامه را خواند و پس از خوندان فیلمنامه جمله‌ای‌ را گفت که من تا به حال از زبان وی نشنیده بودم. او گفت به قدری فیلمنامه خوب و قوی کار شده که من آرزو داشتم می‌توانستم آن‌ را نیز کارگردانی کنم. من تا به حال این جمله را از زبان وی نشنیده بودم اما فکر می‌کنم یک بار دیگر در جریان ساخت سریال گمشده (Lost) به دیمون لیندلوف نیز درباره یکی‌ از قسمت‌های سریال چنین حرفی‌ را زده بود.

دانلود تریلر با کیفیت 360p | دانلود تریلر با کیفیت 720p

با این حال به نظر می‌رسد گفته‌های  آبرامز بیشتر جنبه‌ تعریف از فیلمنامه جانسون را داشته باشد. مهم‌ترین نکته این است که حرف آبرامز به این معنی است که فیلم بعدی نیز داستان قوی‌ای دارد و پتانسیل این را دارد که به فیلمی موفق تبدیل شود. البته آبرامز کماکان به عنوان یکی‌ از تهیه کنندگان اجرایی این فیلم در پروژه حاضر خواهد بود و طرفداران می‌توانند کمی‌ خیال‌شان راحت باشد زیرا آبرامز می‌تواند نظراتی درباره قسمت هشتم فیلم بدهد.

فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اکران شد و توانسته در همین مدت کمی که از اکرانش گذشته، بسیاری از رکوردها را جا به جا کند. این فیلم توانست در اولین هفته اکران خود به فروشی معادل با ۵۱۷ میلیون دلار در سرتاسر دنیا دست پیدا کند. از بازیگران قدیمی این مجموعه که دوباره به فیلم بازگشته‌اند، می‌توان به هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر اشاره کرد. از بازیگران جدید این فیلم هم می‌توان از آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا نام برد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، یک هنرمند فرانسوی اقدام به ساخت یک کنسول نینتندو 64 شخصی‌سازی شده با الهام از نبرد جاکوی فیلم کرده است. همچنین چندی پیش بزرگ‌ترین طرفدار مجموعه جنگ ستارگان مشخص شد!

نظر شما درباره قسمت بعدی این فیلم چیست؟

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده