نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

شایعه: داستان فیلم بعدی بتمن بر اساس کمیک‌های «یک مرگ در خانواده» و «زیر شنل» خواهد بود

بنابرشایعاتی که اخیرا درباره فیلم بعدی بتمن منتشر شده، به نظر می‌رسد داستان این فیلم بر اساس دو تا از کمیک‌های فوق‌العاده محبوب و اسرار آمیز این شخصیت یعنی A Death in the Family و Under the Hood خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بنابر شایعاتی که توسط وب‌سایت جوبلو مطرح شده، به نظر می‌رسد فیلم بعدی بتمن که به احتمال زیاد توسط بن افلک کارگردانی خواهد شد و وی ایفای نقش بتمن را نیز در این فیلم بر عهده خواهد داشت، بر اساس دو تا از محبوب‌ترین و اسرارآمیز‌ترین کمیک‌های شخصیت بتمن یعنی «یک مرگ در خانواده» (A Death in the Family) و «زیر شنل» (Under the Hood) ساخته خواهد شد. کار نویسندگی فیلمنامه فیلم بر عهده خود افلک و جف جانز خواهد بود. وب‌سایت جوبلو با انتشار این خبر افزود:
فیلم بعدی بتمن که توسط افلک ساخته می‌شود، داستان جیسون تاد (که در حقیقت رابین دوم به حساب می‌آید و بتمن فکر می‌کند که مرده است) را بازگو می‌کند که نمرده است و به عنوان شخصیت Red Hood (شنل قرمز) سعی‌ دارد خود را به جای بتمن جا بزند و وی را در چشم مردم به یک مجرم تبدیل کند و در همین حین نیز برای بتمن سر نخ‌هایی‌ بگذارد تا در نهایت این دو باهم روبرو شوند. همچنین یکی‌ دیگر از دشمنان بتمن که در این فیلم حضور خواهد داشت، جوکر خواهد بود که در کنار رد هود برای از بین بردن بتمن می‌جنگد.
همچنین با توجه به تریلر منتشر شده از فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت، ما متوجه شدیم که در دنیای جدید فیلم‌های دی‌سی، رابین نیز وجود دارد زیرا بتمن لباس رابین را که بر رویش نقاشی‌ شده است، نزد خود دارد. با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد شخصیت رد هود، پاسخ مستقیم دی‌سی به شخصیت سرباز زمستان (Winter Soldier) مارول خواهد بود. سرباز زمستان نیز قبلا مانند رد هود، یکی‌ از متحدین ابر قهرمانی بود (در دنیای مارول، سرباز زمستان قبلا متحد کاپیتان آمریکا بود) که سپس بر علیه وی قیام کرد. همچنین کماکان مشخص نیست که دیک گریسون (اولین رابین که سپس به شخصیت نایت‌وینگ تبدیل شد) در فیلم چه نقشی خواهد داشت و یا اصلا در فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. نظر شما درباره فیلم  بعدی بتمن چیست؟ آیا به نظر شما بن افلک می‌تواند با ساخت فیلمی بر اساس این ابر قهرمان معروف دنیای دی‌سی، انتظارات طرفداران را برآورده کند و از لحاظ کیفیت ساخت و محبوبیت به سه‌گانه ساخته نولان برسد؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده