نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

برایان کرانستون ضدقهرمان دنیای مارول مورد علاقه خود را معرفی کرد

برایان کرانستون،‌ بازیگر سریال Breaking Bad، چندی پیش اعلام کرد که تمایل دارد نقش یک شخصیت ضد‌قهرمان دنیای مارول را بازی کند. حال و در جریان نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، وی اعلام کرد که شخصیت ضد‌قهرمان مورد علاقه وی سینیستِر است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

برایان کرانستون در جریان معرفی سریال SuperMansion در نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک، اعلام کرد که تمایل دارد در نقش شخصیت سینیستِر بازی کند. پس از آن هم نظر حضار را در این مورد جویا شده که این اقدام هیجان حاضرین را در پی داشت. کرانستون در مصاحبه پیشین خود اعلام کرده بود که نمی‌خواهد نقش یک شخصیت ضد‌قهرمان معروف را بازی کند و بیش‌تر تمایل دارد تا یک ضد‌قهرمان جدید بر اساس شخصیت وی ساخته شود. ولی به نظر می‌رسد که محبوبیت سینیستِر، نظر وی را تغییر داده است.

ption id="attachment_71192" align="alignnone" width="960"]شخصیت سینیستِر در کامیک‌های مارول شخصیت سینیستِر در کامیک‌های مارول

شخصیت سینیستِر، اولین بار در سال ۱۹۸۷ به دنیای ایکس‌-من وارد شد و یکی از ضد‌قهرمانان دنیای مارول است که قابلیت‌های بسیار جذابی دارد. این شخصیت می‌تواند با ساطع کردن گلوله‌های انرژی دشمنان خود را نابود کند، شکل ظاهری خود را تغییر دهد و حتی زخم‌های خود را به صورت خودکار درمان کند. قابلیت‌های این‌چنین باعث شده تا قهرمانان در نبرد با وی دچار مشکلات اساسی شوند. البته این شخصیت تا امروز در فیلم‌های سری ایکس-من کمپانی فاکس حضور نداشته و به همین دلیل هم کرانستون تمایل دارد تا نقش وی را ایفا کند. وی در این مورد گفت:

بازی کردن در نقش شخصیت سینیستِر برای من بسیار جذاب است. چرا که تا امروز در هیچ فیلمی شاهد وی نبودیم و همین امر باعث می‌شود تا بتوانم وی را از ابتدا شخصیت پردازی کنم.

سریال جدید کرانستون، SuperMansion نام دارد و داستان آن در مورد تعدادی هم اتاقی است که قابلیت‌های سوپر‌قهرمانی دارند. به نظر شما کرانستون می‌تواند نقش شخصیت سینیستِر را به خوبی بازی کند؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده