نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

قسمت بعدی فیلم «چهار شگفت انگیز» در دست تولید قرار دارد

اگرچه بازسازی مجدد مجموعه فیلم‌های Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) به هیچ‌وجه موفق ظاهر نشد، اما کمپانی فاکس ظاهرا هنوز از این دارایی تجاری خود قطع امید نکرده و از همین حالا تولید قسمت بعدی فیلم چهار شگفت‌انگیز را آغاز کرده است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
با عملکرد بسیار ضعیف فیلم Fantastic Four در جدول باکس آفیس و مبلغ زیادی که برای تولید این فیلم خرج شد، اکثر مردم فکر می‌کردند تا مدت‌ها شاهد تولید فیلمی از این مجموعه نخواهیم بود. طی مصاحبه اخیری که با سایمون کینبِرگ، تهیه‌کننده فیلم چهار شگفت‌انگیز انجام شده، وی خبر تولید قسمت بعدی این فیلم را تایید کرده است:
بدون شک از عملکرد فیلم بسیار نااُمید شدم. ناراحتی من بیشتر به خاطر طرفداران است، چراکه آن‌ها بیشتر از همه برای من مهم هستند و متاسفانه زیاد از عملکرد فیلم راضی نبودند. با این حال هنوز به شخصه و به صورت کامل و موشکافانه عملکرد فیلم را بررسی نکردم. آیا رفتار تندی که با چهار شگفت‌انگیز شد منصفانه بود؟ نمی‌دانم. تمرکز اصلی من روی قسمت بعدی این فیلم است. فکر می‌کنم با بازیگرانی که داریم، بتوانیم چهار شگفت‌انگیزی تولید کنیم که خارق‌العاده باشد. این روزها من به این مسئله فکر می‌کنم که چگونه این کار را انجام دهیم.
زمانی که از کینبرگ در رابطه با بازگشت بازیگرهای قسمت اول بازسازی این فیلم پرسیده شد، وی گفت:
هنوز در حال تصمیم‌گیری در این رابطه هستیم. به شخصه دوست دارم این اتفاق رخ دهد.
فیلم Fantastic Four 2 قرار است در تاریخ نهم ژوئن سال ۲۰۱۷ (نوزدهم خرداد سال ۱۳۹۶) روی پرده‌های سینما اکران شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا خواستار تولید فیلمی دیگر از این مجموعه هستید؟ براساس گزارشاتی که طی هفته‌های گذشته توسط هالیوود ریپوتر منتشرشده، ساخت این فیلم سوپرقهرمانی ۱۲۰ میلیون دلار خرج داشته و حدود چندین میلیون دلار هم صرف بخش تبلیغات آن شده است. این در حالی است که انتظار می‌رود این فیلم تنها به فروشی ۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. همان‌طور که در جدول باکس‌آفیس هفته‌های قبل مشاهده کردیم، فیلم چهار شگفت‌انگیز در هفته اول اکران خود در آمریکا و کانادا درآمدی ۲۶ میلیون دلاری را کسب کرده است. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده