// دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

شایعه: فیلم سینمایی Mega Man مراحل تولید خود را طی می کند

با توجه به گزارش یکی از وب‌سایت‌های هالیوودی کپ‌کام قصد دارد به همراهی کمپانی‌های فاکس و چرنین اینترتیمنت با اقتباس از سری محبوب Mega Man فیلم سینمایی بزرگی بسازد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

به گزارش وب‌سایت مربوطه مراحل تولید فیلم آغاز شده و دیوید ردی (فیلم‌های سینمایی Red و Jack Ryan) و مایکل فینفر (فیلم سینمایی Tooth Fairy) از کمپانی چرنین اینترتیمنت وظیفه‌ی نظارت بر روی پروژه را بر عهده گرفته‌اند. این کمپانی اغلب بخاطر تخصصش در ساخت محصولات اقتباسی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی شهرت دارد.

در آن سوی میدان نیز به نظر می‌رسد مایکل ایرلند و رایان هوریگان (فیلم‌‌های سینمایی نوح و دوازده سال بردگی) به نمایندگی کمپانی فاکس در مراحل ساخت فیلم حضور خواهند داشت. به نظر نمی‌رسد که خود کپ‌کام دخالت زیادی در مراحل تولید داشته باشد. این کمپانی همچنین واکنش خاصی راجع به این شایعه نشان نداده است.

شخصیت Mega Man که در ژاپن با نام Rock Man شناخته می‌شود اولین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی در بازی‌ای با همین نام به جهانیان معرفی شد. سبک بازی نیز مانند اکثر بازی‌های آن زمان اکشن پلتفرمر بوده و بر روی کنسول‌های خانگی نینتندو اجرا می‌شد. این کاراکتر از آن زمان تا به حال در چندین و چند بازی اصلی و فرعی توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

Mega Man_2

داستان اصلی مجموعه بیشتر بر روی خود Mega Man تمرکز دارد، پسر اندرویدیی که توسط دکتر لایت خلق شده تا در برابر دکتر ویلی و ابر ربات‌هایش مبارزه کرده و از کره‌ی زمین دفاع کند. بازیکنان باید در سفری طولانی از مراحل مجزا و متفاوت گذر کنند و در پایان هر مرحله غول آخر بخصوصی را شکست دهند تا قابلیت جدیدی به تجهیزات شخصیت اصلی اضافه شود. این قابلیت‌های جدید در مراحل جلوتر برای پیشروی به شدت مورد نیاز قرار می‌گیرد.

اینکه کپ‌کام بخواهد تا از روی این سری محبوب فیلم سینمایی بسازد شاید آنچنان متعجب کننده نباشد چرا با ساخت سری فیلم‌های برگرفته از مجموعه‌ی Resident Evil که آخرینش چند ماه پیش مراحل فیلم برادری را آغاز کرد، آن‌ها توانستند به پول بسیار زیادی دست یابند. به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه‌ی این سری که با عنوان آخرین قسمت شناخته می‌شود قرار است پایانی باشد بر داستانی که یک دهه ادامه داشته.

با اینکه سری فیلم‌های Resident Evil به جز قسمت اول تقریبا در تمامی دیگر قسمت‌ها به هیچ وجه نتوانستند منتقدین و طرفداران این سری در دنیای بازی‌های رایانه‌ای را راضی نگه دارند ولی از لحاظ فروش به شدت موفق عمل کردند. به عنوان مثال فیلم‌های Resident Evil: Retribution و Resident Evil: Afterlife به ترتیب توانستند ۲۴۰ و ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده