نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸

انتشار اولین تصویر مایکل فاسبندر در فیلم Assassin's Creed

مایکل فاسبندر، ستاره فیلم‌های X-men, ، در فیلم Assissin's Creed, نقش هیچکدام از شخصیت‌های معروف این سری را مانند دزموند مایلز و اتزیو آدیتوره بازی نخواهد کرد، بلکه وی ایفای نقش شخصیت جدیدی به نام کالوم لینچ را بر عهده دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا بر گزارش وب‌سایت یاهو!، شخصیت کالوم لینچ که مایکل فاسبندر ایفای نقش او را در فیلم اساسینز کرید بر عهده دارد، فقط برای این فیلم ساخته شده است. لازم به ذکر است که فیلم سینمایی Assassin's Creed هیچکدام از داستان‌های قبلی‌ این مجموعه را بازگو نخواهد کرد بلکه یک داستان کاملا جدید را در دنیای اساسینز کرید روایت می‌کند. در فیلم، لینچ متوجه می‌شود که یکی‌ از نوادگان فرقه سرّی اساسینز است و درست مانند بازی، از طریق دست پیدا کردن به خاطرات ژنتیکی‌، فرصت این را می‌یابد که زندگی‌ اگولار، یکی‌ از اجداد خود را، دوباره تجربه کند. داستان فیلم در قرن پانزدهم میلادی در کشور اسپانیا به وقوع می‌پیوندد. پس از به دست آوردن مهارت‌ها و اطلاعات بسیار زیاد، وی مأموریت پیدا می‌کند که در زمان حال به مقابله با شوالیه‌های تمپلار برود.

Michael Fassbender in Assassin's Creed Movie

کارگردانی فیلم بر عهده جاستین کورزل خواهد بود. از دیگر بازیگران فیلم نیز می‌توان به ماریون کوتیارد، مایکل کنت ویلیامز و آرین لابد اشاره کرد. بنا به گفته یاهو!، فیلمبرداری فیلم از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. Assassin's Creed در مالتا، لندن و اسپانیا فیلمبرداری خواهد شد.

فیلم Assassin's Creed برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ ( ۱ دی ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده