نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

افتضاحات Fantastic Four تمامی ندارد: دعوای شدید عوامل فیلم سر صحنه فیلمبرداری

فیلم چهار شگفت‌انگیز در گیشه یک شکست تمام عیار بود. علاوه بر این، منتقدین نیز نظرات بسیار منفی‌ای در مورد فیلم داشتند. به احتمال زیاد یکی‌ از دلایل شکست تجاری فیلم، شرایط نامساعد حاکم بر سر صحنه فیلمبرداری چهار شگفت انگیز بوده است. با زومجی همراه باشید.

فیلم Fantastic Four در هفته نخست اکرانش شروع بسیار بدی داشت. این فیلم که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شده بود فقط توانست ۲۶ میلیون دلار این هفته در خانه بفروشد. شاید بتوان یکی‌ از دلایل بد بودن فیلم را، تنش و شرایط بسیار بد موجود بر سر صحنه فیلمبرداری چهار شگفت‌انگیز دانست. بنابر گزارشات منتشر شده، کارگردان فیلم، جاش ترنک، و مایلز تلر (رید ریچاردز) سر صحنه باهم تا مرز کتک کاری نیز پیش رفتند!

در زمان انتخاب بازیگران فیلم، ترنک برخلاف نظر استودیو فاکس، مایلز تلر را برای نقش رید ریچاردز انتخاب کرد. اما روابط این دو در صحنه فیلمبرداری بسیار بد شد. بنا بر داستانی که نشریه‌ اینترتینمنت ویکلی در جدیدترین شماره خود چاپ کرده است، ترنک و تلر در زمان فیلمبرداری فیلم به هیچ وجه رابطه خوبی‌ باهم نداشتند. این روابط به حدی بد بود که حتی ترانک در اواسط تولید فیلم می‌خواست از ساخت فیلم صرف‌نظر کند. در مقطعی حتی این دو به علت اختلاف بر سر موضوعی تا مرز کتک کاری هم پیش رفتند.

علاوه بر اختلافات بین ترنک و تلر، منابع آگاه حاضر در محل تولید فیلم از رفتار سرد و توهین‌آمیز ترنک  با بازیگران و دیگر افراد حاضر بر سر صحنه فیلمبرداری به خصوص کیت مارا خبر دادند. کیت مارا که در فیلم نقش سو استورم را بازی می‌کند بر خلاف نظر ترنک برای بازی در فیلم انتخاب شده بود.

ترنک حتی مشکلاتی نیز با افرادی داشت که خانه محل فیلمبرداری چهار شگفت‌انگیز (که در باتون روژ لویزیانا واقع شده بود) را از آنها کرایه کرده بود. بنا بر اطلاعات منتشر شده، سگ‌های ترنک این خانه را تا آنجا که می‌توانستند خراب کردند و خود ترنک نیز عکس‌های خانوادگی این خانواده را از بین برده بود.

پس از اتمام کار فیلمبرداری و هنگامی که اولین شایعات مبنی بر بد بودن فیلم منتشر شد، ترنک سعی‌ کرد که در همه‌‌جا اعلام کند که این فیلم، فیلم او نیست اما انتشار اخباری از این دست کمک چندان زیادی به متقاعد کردن طرفداران نکرد.

با اینکه فیلم Fantastic Four یک شکست تمام عیار بود اما فاکس هنوز هیچ اطلاعاتی‌ درباره لغو شدن قسمت دوم این فیلم نداده است. قسمت دوم فیلم برای اکران در ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد- تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. تنها چیزی که می‌توانیم مطمئن باشیم این است که اگر فاکس چراغ سبز ساخت قسمت دوم چهار شگفت انگیز را بدهد، قطعا جاش ترنک کارگردان این قسمت نخواهد بود.

منبع: Yahoo! Movies


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده