نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲

فیلم Ready or Not 2 توسط کارگردان اتاق فرار در دست ساخت است

سرچلایت پیکچرز به‌تازگی به ساخت فیلم Ready or Not 2 چراغ سبز نشان داده و کارگردان این فیلم ترسناک و اسلشری را استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم آماده باشی یا نه در دست ساخت است. جف اسنایدر ازطریق وب‌سایت خود فاش کرد که سرچلایت پیکچرز در حال ساخت فیلم Ready or Not 2 است که دنباله یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی ترسناک چند سال اخیر خواهد بود. آدام روبیتل، کارگردان فیلم Escape Room وظیفه کارگردانی فیلم Ready or Not 2 را بر عهده گرفته است و مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت، کارگردا‌ن‌های قسمت اول این فیلم ترسناک کمدی و اسلشری برای کارگردانی دنباله آن باز نخواهند گشت.

در هر حال احتمال دارد که سامارا ویوینگ برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم آماده باشی یا نه ۲ بازگردد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله داستان اتفاقات این قسمت در دسترس نیست و همچنین نویسندگان فیلم هم معرفی نشده‌اند، اما انتظار می‌رود که گای باسیک و آر. کریستوفر مورفی برای نوشتن فیلمنامه فیلم Ready or Not 2 بازگشته باشند. فیلم Ready or Not در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت بیش از ۵۷.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۲۸.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۸.۹ میلیون دلار در گیشه‌ بین‌المللی می‌شود.

فیلم Ready or Not

بودجه ساخت این فیلم ترسناک تنها ۶ میلیون دلار بوده است. فیلم Ready or Not داستان یک عروس جوان را دنبال می‌کند که به‌دنبال پیروی از یک سنت قدیمی به همسرش و خانواده عجیب و غریبش می‌پیوندد که در ادامه این سنت قدیمی به یک بازی کشنده تبدیل می‌شود و حال این عروس جوان که گریس لو دوماس نام دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود با تمام وجود مبارزه کند. 

آدام روبیتل طی سال‌های اخیر وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم The Taking of Deborah Logan، فیلم Insidious: The Last Key، فیلم اتاق فرار و فیلم Escape Room: Tournament of Champions را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده