نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

نام فیلم Avengers 5 تغییر خواهد کرد | استخدام نویسنده برای دو اثر دیگر مارول

به‌تازگی اطلاعاتی از وضعیت چندین فیلم و سریال دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Avengers: The Kang Dynasty منتشر شده است.

دنیای سینمایی مارول شروع ضعیفی را در فاز پنجم خود با فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania داشته است و حتی با وجود موفقیت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 و فصل دوم سریال لوکی، این مجموعه روزهای سختی را سپری می‌کند. اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو در حال تغییر وضعیت کنونی است. هالیوودریپورتر در یک مقاله مفصل توضیح داد که کوین فایگی،‌ رئیس مارول استودیو در حال بازسازی مجدد بخش خلاقیت دنیای سینمایی مارول است.

مارول استودیو به‌تازگی اریک پیرسون، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Black Widow را برای اتمام و ویرایش نهایی فیلمنامه فیلم The Fantastic Four استخدام کرده است که او به این شهرت دارد که فیلم‌ها را از خط پایان تولید عبور می‌دهد. همچنین جوآنا کالو، شورانر سریال The Bear برای کاری مشابه در فیلم Thunderbolts استخدام شده است تا فیلمنامه نهایی فیلم را آماده تولید کند که فیلم قرار است در ماه مارس (اسفند یا فروردین) جلوی دوربین برود.

اعضای گروه تاندربولتز در کانسپت آرت فیلم Thunderbolts

در بخشی از مقاله آمده است که تمرکز داستان پیش‌نویس‌های قبلی فیلمنامه فیلم تاندربولتز روی شخصیت‌های شرور و ضدقهرمانی بوده است که به ماموریتی فرستاده می‌شوند که سرنوشت آن‌ها در پایان آن قرار بود مرگ باشد. همچنین پس از حکم اخیر جاناتان میجرز، برنامه کنونی مارول برای فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars این است که نقش کانگ فاتح را تا حد زیادی کاهش دهند یا اینکه به‌طور کلی از آن حذف کنند.

درواقع نام The Kang Dynasty از فیلم Avengers 5 اکنون حذف شده است که درواقع قرار است تمرکز از روی شخصیت کانگ برداشته شود. این تصمیم درواقع به‌خاطر عملکرد تجاری فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania گرفته است است و گفته می‌شود که ارتباطی به دادگاه میجرز نداشته است. اما در بخش سریال خبر خوب این است که سریال Agatha: Darkhold Diaries تنها به ۵ روز فیلم‌برداری دوباره نیاز داشته است و این سریال در پاییز ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مارول استودیو اکنون می‌خواهد قدرت و اختیارات شورانرها را در سریال‌ها افزایش دهد. این بخشی از بازسازی خلاقانه MCU است که استودیو امیدوار است تا دوباره به مسیر درست بازگردند. سریال Ironheart دیگر نمونه این ماجرا است که فیلم‌برداری آن به پایان رسیده‌ است، اما زمان پخش ندارد و در سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد. دلیل این موضوع این است که به تیم خلاق سریال فضا و زمان بیشتری دهند.

ددپول با چاقو خونی در داخل ماشین در فیلم Deadpool and Wolverine

دیزنی همچنین می‌خواهد تعداد تولیدات MCU برای تلویزیون و پلتفرم استریمش را کاهش دهد تا مردم دوباره خواهان محتوای بیشتری از این مجموعه شوند. یک منبع می‌گوید که آن‌ها تسلیم نخواهند شد و می‌خواهند چیزی عالی بسازند. به‌نظر می‌رسد که فیلم Deadpool and Wolverine قرار است آن‌ها را در مسیری صحیح قرار دهد. بسیاری انتظار دارند تا فیلم Deadpool 3 به فروشی بیش از یک میلیارد دلاری دست پیدا کند.

در صورت این اتفاق، این فیلم تبدیل به اولین فیلم MCU از زمان فیلم Spider-Man: No Way Home با فروش بیش از یک میلیارد دلاری خواهد شد. فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳)، فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴)، فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴)، فیلم Avengers 5 در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده