نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳

اولین تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 | بازگشت پو و دوستان

یونیورسال و دریم ورکس اولین تریلر رسمی انیمیشن Kung Fu Panda 4 را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز زیادی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شده است. یونیورسال و دریم ورکس امروز سرانجام اولین تریلر انیمیشن پاندای کونگ‌ فو کار ۴ را به اشتراک گذاشتند که در این تریلر شاهد نمایش اتفاقات زیادی از این انیمیشن موردانتظار هستیم. پو در انیمیشن Kung Fu Panda 4 یک شاگرد دارد که دومین شخصیت مهم قصه به شمار می‌آید. این دختر می‌خواهد تبدیل به جنگجوی اژدها جدید شود. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر رسمی قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Kung Fu Panda 4

جک بلک، وایولا دیویس، داستین هافمن، جیمز هنگ، برایان کرانستون، ایان‌ مک‌شین، آکوافینا و جاناتان کی کوان از جمله بازیگرانی هستند که برای به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Kung Fu Panda 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایکل میچل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek Forever After، انیمیشن Trolls و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda را بر عهده داشته است.

انیمیشن Kung Fu Panda 4 قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده