نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲

سریال خاندان اژدها چند فصل طول خواهد کشید؟

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس در مصاحبه جدید خود از تعداد فصل‌های در نظر گرفته شده برای سریال House of the Dragon گفته است.

اوایل این هفته بود که شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرد، اما سؤال بسیاری از طرفداران این است که پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت چند فصل خواهد داشت؟ حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق دنیای وستروس به این سؤال پاسخ داده است. جرج آر آر مارتین، خالق و نویسنده کتاب ترانه یخ و آتش در بلاگ شخصی خود گفت که او و رایان کندال، شورانر سریال که اخیرا یک ملاقات و صحبت جذاب داشته‌اند، برای ساخت ۳ تا ۴ فصل از سریال خاندان اژدها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اگرچه برنامه‌ آن‌ها برای ساخت فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon است تا داستان جنگ داخلی تارگرین‌ها به‌خوبی در آن روایت شود، اما شبکه HBO هنوز ساخت فصل سوم و چهارم را رسما تایید نکرده است. پیش از این گزارشی در مورد برنامه سازندگان برای ساخت ۴ فصل سریال هم منتشر شده بود و این اولین‌باری است که یک شخص رسمی در مورد آن صحبت می‌کند. مارتین گفت که تیم آن‌ها به‌تازگی کارهای خوبی را به اتمام رسانده‌اند، اما گفت که دو روز برای سپری کردن با تیم کافی نبوده است و مطمئن نیست که ۲۰ روز هم کافی باشد.

مت اسمیت در نقش دیمن تارگرین در فصل دوم سریال House of the Dragon

مارتین همچنین گفت که دو قسمت اول فصل دوم سریال House of the Dragon می‌تواند باعث شود بیننده گریه کند. در اولین تریلر فصل دوم این سریال هم شاهد لحظات احساسی بودیم که باتوجه‌به پایان فصل اول منطقی به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO و سرویس استریم مکس پخش شود. فصل دوم سریال House of the Dragon در ۸ قسمت تولید شده است.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده