نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۷

مایکل بی‌ جردن فیلم Creed 4 را کارگردانی می‌کند

تهیه‌کننده مجموعه فیلم کرید ضمن تایید رسمی ساخت فیلم Creed 4 اطلاعاتی از بازگشت مایکل بی جردن منتشر کرده است.

بهمن سال گذشته بود که مایکل بی جردن، بازیگر نقش آدونیس کرید ساخت قسمت جدید فیلم Creed را تایید کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت بعدی فیلم کرید منتشر شده است. اروین وینکلر، تهیه‌کننده با سابقه سینما در مصاحبه اخیرش تایید کرد که مایکل بی جردن برای کارگردانی و برای بازی در فیلم Creed IV باز خواهد گشت تا رسما شاهد ساخت قسمت دیگری از اسپین‌آف مجموعه فیلم راکی باشیم.

فیلم Creed 3 اولین تجربه کارگردانی مایکل بی جردن بود که این فیلم توانست بیش از ۲۷۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه کرید تبدیل شود. فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۷۴.۱ میلیون دلار و فیلم Creed 2 در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۱۴.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. به نقل از ددلاین، وینکلر در جریان یک پرسش و پاسخ ضمن تایید ساخت فیلم Creed 4 گفت: «ما در حال برنامه‌ریزی برای فیلم کرید ۴ هستیم. ما داستان و پلات خیلی خوبی داریم.»

او اضافه کرد که به‌دلیل اعتصابات برنامه‌ریزی برای تولید فیلم Creed 4 به تعویق افتاده بود، اما از نظر جدول زمانی احتمالا یک سال دیگر این فیلم درام ورزشی وارد مراحل پیش تولید خواهد شد. کینان کوگلر و زک بیلین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Creed 3 را بر عهده داشتند، اما اکنون بازگشت آن‌ها برای نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم کرید مشخص و اعلام نشده است و وینکلر اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده