نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱

احتمال حضور لئوناردو دیکاپریو در فیلم جدید پل توماس اندرسون

طبق گزارش جدید منتشر شده، لئوناردو دیکاپریو همچنان احتمالا قرار است در فیلم جدید پل توماس اندرسون حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی لئوناردو دیکاپریو ممکن است مشخص شده باشد مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون احتمالا از ماه فوریه ۲۰۲۴ (بهمن یا اسفند امسال) در کالیفرنیا آغاز خواهد شد و این موضوع احتمالا به ادامه یا پایان اعتصاب بازیگران بستگی خواهد داشت. حالا جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما دوباره مدعی شده است که لئوناردو دیکاپریو، بازیگر برنده یک جایزه اسکار همچنان قرار است بخشی از این پروژه باشد و چیزی تا به امروز تغییر نکرده است.

او پیش از این هم این خبر را گفته بود و حالا دوباره به درست بودن آن اشاره کرده است، اما اضافه کرد که وضعیت فیلم جدید و مرموز پل توماس اندرسون به اعتصاب بازیگران مرتبط خواهد بود. بهار امسال هم شایعاتی مبنی‌بر دادن پیشنهاد به رجینا هال و ریچل تیلور برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم جدید اندرسون منتشر شده بود. در مقطعی هم اخبار احتمال حضور ویگو مورتنسن یا حتی واکین فینیکس را در این فیلم شنیده بودیم، اما به‌نظر می‌رسد که لئوناردو دی کاپریو قرار است ستاره اصلی فیلم جدید اندرسون باشد.

پل توماس اندرسون با لبخند به دوربین نگاه میکند

در هر حال در مورد فیلم جدید پل توماس اندرسون تنها می‌دانیم که قرار است توسط برادران وارنر اکران شود و اطلاعات بیشتری هم منتشر نشده است. لئوناردو دیکاپریو پیش از این یکبار و برای بازی در فیلم The Revenant جایزه اسکار دریافت کرده بود. او ۷ بار دیگر و به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده برای فیلم What's Eating Gilbert Grape، فیلم The Aviator، فیلم Blood Diamond، فیلم The Wolf of Wall Street و فیلم Once Upon a Time in Hollywood نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی جدیدترین فیلم دیکاپریو است که جمعه گذشته روی پرده‌های سینما رفت. گفته می‌شود که دیکاپریو شانس بالایی برای حضور در فصل جوایز با این فیلم دارد. همچنین دیکاپریو احتمالا با اسکورسیزی در فیلم The Wager دوباره همکاری خواهد کرد. پل توماس اندرسون هم تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده، اما تاکنون به این جایزه دست پیدا نکرده است. فیلم Licorice Pizza آخرین فیلم اندرسون است که در سال ۲۰۲۱ اکران شده بود.


منبع worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده