نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۰

مبارزه با عروسک‌های خرسی قاتل در تریلر جدید فیلم Five Nights at Freddy's

یونیورسال و بلوم هاوس تریلر جدید و رسمی فیلم Five Nights at Freddy's را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم ترسناک است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی فیلم Five Nights at Freddy's منتشر شده است. این تریلر تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم ترسناک نشان می‌دهد که در آن مایک اشمیت و گروهی دیگر گرفتار طلسم‌های ترسناکی می‌شود که باید از چنگ این عروسک‌های خرسی قاتل و کشنده فرار کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Five Nights at Freddy's را تماشا کنید:

دانلود از آ‌پارات

فیلم Five Nights at Freddy's داستان مایک اشمیت، یک نگهبان امنیتی را دنبال می‌کند که یک کار شبانه را در پیتزای فردی فزبر، یک مرکز سرگرمی خانوادگی آغاز می‌کند؛ تا جایی که متوجه می‌شود با ۵ طلسم انیماترونیک های رستوران شروع به حرکت می‌کنند و هرکسی را که هنوز بعد از نیمه شب آنجاست می کشند. فیلم پنج شب با فردی اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی به همین نام است. همچنین در ادامه می‌توانید پوسترهای جدید فیلم Five Nights at Freddy's را مشاهده کنید:

عروسک خرسی قاتل در پوستر جدید فیلم Five Nights at Freddy's

جاش هاچرسون در نقش مایک اشمیت، متیو لیلارد در نقش ویلیام افتن، مری استوارت مسترسون در نقش یک شرور ناشناس، پایپر روبیو در نقش ابی اشمیت، کت کانر استرلینگ و الیزابت لیل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Five Nights at Freddy's حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اما تامی وظیفه کارگردانی فیلم پنج شب با فردی را بر عهده داشته است که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه اسکات کاتن و ست کودبک روی نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک نیز کار کرده است.

فیلم Five Nights at Freddy's در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به شکل همزمان روی پرده‌های سینما و شبکه پیکاک اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده