نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۴

پایان یافتن انیمیشن Disenchantment نتفلیکس در فصل پنجم | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن Disenchantment در فصل پنجم به پایان خواهد رسید و تاریخ پخش فصل پایانی این انیمیشن را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Disenchantment به پایان راه خود رسیده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل پنجم این سریال انیمیشنی قرار است فصل پایانی آن باشد و همچنین اعلام کرد که فصل پایانی انیمیشن Disenchantment که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین اولین تیزر تریلر فصل پنجم این انیمیشن منتشر شده است که در آن نگاهی کوتاه به اتفاقات این فصل داریم.

در اولین تریلر فصل پنجم انیمیشن Disenchantment که می‌توانید آن را در یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید، ما پس از اینکه شاهد تحول بین از یک شاهزاده خانم بی‌میل به یک شورشی سرکش بودیم، حالا او قرار است آخرین ماجراجویی خودش را آغاز کند. در فصل پایانی انیمیشن Disenchantment قرار است شاهد رویارویی نهایی بین با ملکه داگمار، مادر شرورش باشیم که پایانی بر داستان آن‌ها خواهد بود.

پوستر فصل سوم انیمیشن Disenchantment

ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons و سریال Futurama، وظیفه ساخت سریال Disenchantment را بر عهده دارد.

اتفاقات انیمیشن Disenchantment در دوران قرون وسطی و امپراطوری رو به زوال دریم‌لند (Dreamland) جریان دارد. این سریال داستان و ماجراجویی‌های خطرناک و همچنین پر از بدبختی یک پرنسس دائم الخمر به نام بین را دنبال می‌کند. پرنسس بین در این ماجراجویی تنها نیست و یک الف به‌نام الفو و یک شیطان به نام لوسی، او را همراهی می‌کنند. در طی این مسیر پر از مانع، این سه دوست عجیب و غریب قرار است با غول‌های بزرگ، روح‌ها، انسان‌های درنده، شیطان و جن‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و بسیاری از انسان‌های احمق روبه‌رو شوند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده