نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹

تلاش برای دفاع از جامعه در نخستین پوستر فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

شبکه نتفلیکس در رویداد Tudum ویدیو پشت صحنه و پوستر جدیدی از فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سرانجام شبکه نتفلیکس در رویداد Tudum ویدیو پشت صحنه و پوستر جدیدی از فیلم Rebel Moon (ماه سرکش) به کارگردانی زک اسنایدر را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این ویدیو پشت صحنه این فیلم حماسی علمی-تخیلی بین-کهکشانی را نشان می‌دهد و نگاهی به روند فیلم‌برداری دارد. فیلم ماه سرکش در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر

سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (فراتر از پیشتازان فضا) نقش اصلی فیلم ماه سرکش را ایفا می‌کند و چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، اسکای یانگ، روپرت فرند، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخیل هایسمان از دیگر بازیگران آن به‌شمار می‌آیند.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت فیلم Rebel Moon را در دست دارد، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته تحریر در آورده است. این فیلم یکی از آثاری خواهد بود که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین شبکه‌ نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید می‌شود.

شبکه نتفلیکس در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon می‌نویسد: «زمانی‌که یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه او را در حفظ موضع خود یاری کنند».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده