نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰

فیلمنامه فیلم The Flash 2 هم‌اکنون نوشته شده است

طبق اطلاعات جدید فاش شده، فیلمنامه فیلم The Flash 2 هم‌اکنون توسط نویسنده فیلم آکوامن 2 نوشته شده و آماده است.

مدت زمان زیادی تا اکران فیلم The Flash باقی‌نمانده، اما از هم‌اکنون صحبت‌ها در مورد دنباله احتمالی این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی آغاز شده است. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم فلش 2 منتشر شده است. ورایتی در ابتدا گزارش خود تایید کرد که ازرا میلر، بازیگر نقش بری آلن ملقب به فلش حضور کوتاهی در فرش قرمز فیلم The Flash در لس آنجلس که دوشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد، خواهد داشت و حضورش تنها برای بخش عکاسی است و در مصاحبه خبری حضور ندارد.

در عوض بن افلک، ساشا کال و مایکل شنون در فرش قرمز فیلم فلش حضور خواهند داشت. اما دیگر غایب بزرگ فرش قرمز فیلم The Flash قرار است مایکل کیتون، بازیگر نقش بتمن باشد که دومین بازیگر اصلی فیلم است و به‌خاطر فیلم‌برداری فیلم Beetlejuice 2 در لندن نمی‌تواند به لس آنجلس سفر کند. یک منبع نزدیک به فیلم می‌گوید که میلر می‌خواهد نگاه‌ها تماما به فیلم باشد و تمرکز آن‌ها از فیلم به سمت سلامت روانی او بازنگردد.

نگاه وحشت زده فلش در فیلم The Flash

فیلم The Flash با بودجه‌ای در حدود ۱۹۰ میلیون دلار تولید شده است که با هزینه تبلیغات و فیلم‌برداری مجدد این هزینه به ۳۳۰ میلیون دلار می‌رسد. اما در مورد اینکه چرا فیلم تنها یک‌بار برای منتقدان نمایش داده می‌شود درواقع برادران وارنر تلاش می‌کند تا پایان فیلم را تا حد ممکن مخفی نگه دارد. به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ای که در سینماکان نمایش داده شده بود دارای چند بخش حذف شده بوده است که ظاهرا به دنباله احتمالی فیلم فلش ارتباط دارد؛ اگرچه هنوز تصمیمی مبنی‌بر ارتباط فیلم The Flash با دنیای دی‌سی یونیورس گرفته نشده است.

در هر حال ورایتی گزارش داده که دیوید لزلی جانسون، نویسنده آثاری چون فیلم Aquaman، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom، فیلم The Conjuring 2، فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It و فیلم Orphan فیلمنامه فیلم The Flash 2 را نوشته و نوشتن فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است. انتظار می‌رود بتمن کیتون و سوپرگرل در این فیلم بازگردند، اما مشخص نیست که از فیلمنامه نوشته شده فیلم فلش 2 در DCU استفاده خواهد شد یا نه.

بتمن مایکل کیتون در ورودش در فیلم The Flash: من بتمن هستم

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، مایکل شنون، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون، جرمی آیرونز و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده