نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تعقیب‌وگریز نفس‌گیر با وسیله نقلیه در کلیپ فیلم ایندیانا جونز ۵

کلیپ جدیدی از فیلم Indiana Jones 5 پخش شد که تعقیب‌وگریز هیجان‌انگیز هریسون فورد و فیبی والر-بریج با یک وسیله نقلیه کوچک را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که در آستانه نمایش فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) در جشنواره کن کلیپ جدیدی از آن پخش شده است. این ویدیو تعقیب‌وگریز پرسرعت ایندیانا جونز و دخترخوانده این کاراکتر با وسیله نقلیه کوچکی را نشان می‌دهد. در این کلیپ هریسون فورد و فیبی والر-بریج درحالی‌که توسط گروه دیگری تعقیب می‌شوند، درباره مسائل مالی و مشکل قمار هلنا شاو بحث می‌کنند. این ویدیو مدس میکلسن را نیز نمایش می‌دهد که در نقش یک دانشمند ناسا ظاهر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

هریسون فورد دوباره برای ایفای نقش ایندیانا جونز در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny باز می‌گردد. فیبی والر-بریج، بازیگر برنده جایزه اِمی و گلدن گلوب نیز نقش اصلی زن فیلم را بازی خواهد کرد. فهرست بازیگرهای قسمت پایانی فیلم ایندیانا جونز شامل هنرپیشه‌هایی نظیر آنتونیو باندراس، بازیگر فیلم Pain and Glory (درد و شکوه)، مس میکلسن، بازیگر فیلم The Hunt (شکار)، توماس کرچمان، بازیگر فیلم The Pianist (پیانیست)، بوید هالبروک، بازیگر سریال The Sandman (سندمن) و شانت رنه ویلسون، بازیگر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) می‌شود.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم ایندیانا جونز ۵ را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد. ظاهرا استیون اسپیلبرگ به این دلیل از سمت کارگردانی کناره‌گیری کرد تا فرصت ادامه این مجموعه محبوب را به نسل جدیدی از فیلم‌سازها واگذار کند.

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny فعالیت می‌کنند. فیلم ایندیانا جونز ۵ در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) روی پرده سینما می‌رود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده