نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۳

اولین تصویر رایانه‌ای از فیلم Warcraft منتشر شد

مجله‌ی فناوری Wired امروز اولین تصویر از شخصیت اورگریم در فیلم Warcraft را به نمایش گذاشت. این اورک کاملا توسط رایانه طراحی شده و جزییات به کار رفته در صورت و اجزای بدنش نشان از وسواس استودیوی لجندری برای ساخت Warcraft دارد.

2867856-orgrim

اورگریم توسط استودیوی اینداستریال لایت اند مجیک، که به خاطر خلق جلوه‌های ویژه‌ی فیلم Star Wars برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده، به وجود آمده است. طراحان این شخصیت از تصاویر مفهومی که بلیزارد در اختیارشان گذاشته استفاده کرده‌اند و با کمک بازیگری به نام رابرت کزینسکی موفق شده‌اند تا چنین موجود ترسناکی را بسازند.

در صحنه‌های مختلف فیلم Warcraft از تصاویر واقعی و رایانه‌های به طور ترکیبی استفاده شده است. دانکن جونز، کارگردان این فیلم که آثاری چون Moon و Source Code را در کارنامه دارد، در گفتگو با Wired درباره‌ی مناسب بودن کزینسکی برای ایفای نقش اورگریم گفت:

ما به دنبال کسی بودیم که بتواند خشونت، شوخ طبعی و سرسختی این شخصیت را اجرا کند.

جونز سال گذشته نیز در مورد کیفیت بخش جلوه‌های ویژه‌ی Warcraft گفته بود که این فیلم به طور همزمان یک Avatar و Lord of the Rings خواهد بود.

2867857-warcraft

فیلم Warcraft پس از اینکه چند بار با تاخیر مواجه شد، بالاخره در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ اکران می‌شود. داستان این فیلم به نبرد بین انسان‌ها و اورک‌ها می‌پردازند و در آن مکان‌ها و شخصیت‌های مختلف از بازی‌های مجموعه‌ی Warcraft را خواهیم دید. از دیگر بازیگران این فیلم باید به کلنسی برون (Spongebob و The Shawshank Redemption) در نقش بلک‌هد و دومینیک کوپر (Need for Speed و Captain America) در نقش کینگ یانه اشاره کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده