نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۴

پیوستن بازیگر دیو و دلبر به سریال Wonder Man مارول

به‌تازگی مشخص شده که مارول استودیو بازیگر دیگری را برای حضور در سریال Wonder Man استخدام کرده است.

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این سریال اضافه شده‌ است. جف اسنایدر در جریان پادکست The Hot Mic فاش کرد که جاش گد، بازیگر انیمیشن Frozen و سریال Beauty and the Beast به جمع بازیگران سریال Wonder Man اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

جاش گد با کت و شلواری سبز رنگ در حال خندیدن در فیلم Little Monsters

اسنایدر البته اطلاعاتی از نقش احتمالی گد منتشر نکرد، اما جان روکا، دیگر میزبان پادکست گفت که او فکر می‌کند گد نقش مامور سایمون ویلیامز را احتمالا در سریال Wonder Man بازی خواهد کرد. یحیی عبدالمتین دوم در نقش سایمون ویلیامز ملقب به واندر من، بن کینگزلی در نقش تروور اسلتری، دمیتریوس گروس در نقش شرور و منفی این فیلم را که اریک ویلیامز ملقب به گریم ریپر و اد هریس در نقش نیل سارویان دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در سریال Wonder Man حضور داشته باشند.

اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال Wonder Man حضور دارد و دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت که او قرار است یک یا چند قسمت از سریال واندر من را نیز کارگردانی کند. استلا مگی، کارگردان فیلم The Photograph دیگر کارگردان سریال Wonder Man است که چند قسمت این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

سریال Wonder Man احتمالا در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده