نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

لغو سریال National Treasure پس از یک فصل توسط دیزنی پلاس

شبکه دیزنی پلاس اعلام کرد که سریال National Treasure: Edge of History پس از تنها ساخت و پخش یک فصل از آن لغو شده است.

سریال National Treasure: Edge of History در آذر گذشته از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار نیست برای فصل دوم بازگردد. شبکه دیزنی پلاس تصمیم گرفت تا سریال National Treasure را پس از تولید و پخش یک فصل از آن لغو کند و تا شاهد عدم بازگشت این سریال برای یک فصل دیگر باشیم. به‌نظر می‌رسد که طبق انتظار سریال National Treasure: Edge of History در برآورده کردن انتظارات مدیران شبکه در جذب بیننده ناموفق عمل کرده است.

نیلسن پیش از این در ماه ژانویه گفته بود که این سریال تا رده نهم پر بیننده‌ترین سریال‌های اورجینال یک شبکه بالا رفته است، اما میزان بینندگان آن قابل مقایسه با دیگر سریال‌های دیزنی پلاس از دنیای سینمایی مارول یا جنگ ستارگان نبوده است. لیزت الکسیس در نقش جس مورالز، کاترین زیتا-جونز، زوری رید، لیندون اسمیت، جیک آستین واکر، آنتونیو سیپریانو و جوردن رودریگز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال National Treasure: Edge of History حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران سریال National Treasure

سریال گنجینه ملی به مسائلی چون هویت، جامعه، تالیف تاریخ و میهن پرستی می‌پردازد که تمرکز آن روی جس مورالز، یک دختر ۲۰ ساله است که مورالز برای یافتن گنجینه‌ای گمشده و همچنین کشف اسرار پیشینه مرموز خانواده‌‌اش، با دوستان خود پا به یک ماجراجویی می‌گذارد. این سریال در ۱۰ قسمت برای شبکه دیزنی پلاس تولید شده بود. کارمک، ماریان ویبرلی و میرا نیر وظیفه ساخت سریال National Treasure: Edge of History را بر عهده داشتند.

اولین فیلم National Treasure در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی جان ترتلتاب و با بازی نیکولاس کیج در نقش یک تاریخ‌دان و رمزنگار به‌نام بنجامین فرانکلین گیتس اکران شد. این فیلم با فروش بین‌المللی ۳۴۷ میلیون دلار به‌ موفقیتی تجاری بدل شد. در ادامه فیلم National Treasure: Book of Secrets در سال ۲۰۰۷ اکران شد و به فروش جهانی ۴۵۹ میلیون دلار دست پیدا کرد. همچنین فیلم National Treasure 3 نیز در دست ساخت است که کریس برمنر، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Boys For Life وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده