نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

حضور کارگردان فیلم Green Knight در سریال جدید جنگ ستارگان

حضور کارگردان دیگری در سریال Star Wars: Skeleton Crew مشخص شده که سابقه همکاری با والت دیزنی در چند پروژه مختلف را داشته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور کارگردان دیگری در سریال جدید جنگ ستارگان مشخص شده است. هالیوودریپورتر متوجه شده که دیوید لاوری، کارگردان فیلم The Green Knight در ساخت سریال Skeleton Crew نقش داشته‌ و حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. پیش از این مشخص شده بود که دنیل کوان و دنیل شاینرت ملقب به دنیل‌ها، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده‌اند.

دیوید لاوری

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Star Wars: Skeleton Crew در دسترس نیست و تنها می‌دانیم مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال اوایل سال جاری میلادی به پایان رسیده بود. در هر حال به‌زودی مراسم جنگ ستارگان برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شود. جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home و کریستوفر فورد وظیفه ساخت سریال Skeleton Crew را بر عهده دارند و واتس حداقل یک قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است.

جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian و تهیه‌کننده سریال The Book of Boba Fett به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Wars جدید حضور دارد. در حال حاضر تنها حضور جود لا در سریال Skeleton Crew تایید شده است، اما تمرکز سریال روی یک گروه چهار نفره با اعضای نوجوان است که بازیگران این ۴ شخصیت هنوز معرفی نشده‌اند. اتفاقات این سریال پس از اتفاقات فیلم Return of the Jedi و در دوران جمهوری جدید و همزمان با اتفاقات سریال مندلورین جریان دارد و اتفاقات آن به داستان بلوغ توصیف شده است.

تمرکز سریال روی گروهی از کودکان گمشده در کهکشان است که به‌دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه هستند. دیوید لاوری بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم شوالیه سبز، فیلم A Ghost Story، فیلم Pete's Dragon، فیلم Ain't Them Bodies Saints و فیلم The Old Man & the Gun شناخته می‌شود که او اخیرا فیلم Peter Pan and Wendy را برای دیزنی کارگردانی کرده است که فیلم پیتر پن و وندی در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده