نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳

تلاش برای یافتن پایگاه فایرفلای در تصاویر اپیزود ۹ سریال The Last of Us

شبکه اچ‌بی‌اُ تصاویر جدیدی از اپیزود پایانی فصل اول سریال The Last of Us تحت عنوان Look for the Light منتشر کرد.

متن و تصاویر خبر شامل اسپویل‌هایی از داستان سریال The Last of Us است

.

.

اپیزود پایانی فصل اول سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در تاریخ ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) پخش می‌شود و اکنون شبکه اچ‌بی‌اُ تصاویر جدیدی از آن را منتشر کرده است. اکثر این تصاویر تلاش جول و الی برای یافتن مقر گروه فایرفلای در شهر سالت لیک سیتی را نشان می‌دهند، اما یکی از آن‌ها به‌سراغ نمایش یک سکانس فلش‌بک می‌رود. این تصویر اشلی جانسون را در نقش یک زن باردار مضطرب با نام آنا نشان می‌دهد که درواقع مادر الی است.

برای بینندگانی که آشنایی زیادی با منبع اقتباس سریال The Last of Us ندارند، باید بگوییم که اشلی جانسون صداپیشه کاراکتر الی ویلیامز در هر دو بازی مجموعه بود. سایر صداپیشه‌های بازی لست آو آس نظیر تروی بیکر، جفری پیرس، مارلی دندریج نیز قبلا در سریال حضور پیدا کردند. علی عباسی وظیفه کارگردانی و نیل دراکمن به‌همراه کریگ مازن وظیفه نگارش فیلم‌نامه اپیزود پایانی تحت عنوان Look for the Light (به‌دنبال روشنایی) را برعهده داشتند.

تصویر اپیزود ۹ سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مارلی دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای سریال The Last of Us به‌شمار می‌آیند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده