نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱

توقف ساخت سریال The Devil in the White City توسط هولو

شبکه هولو تصمیم به توقف ساخت سریال The Devil in the White City گرفته است، اما احتمال دارد این سریال در شبکه دیگری تولید و پخش شود.

پس از جدایی کیانو ریوز از بازی و تاد فیلد از کارگردانی سریال The Devil in the White City، حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این سریال متوقف شده است. شبکه هولو تصمیم گرفت تا ساخت سریال The Devil in the White City به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دیکاپریو را متوقف کند و کنار بگذارد. پیش از این کیانو ریوز، بازیگر مجموعه فیلم‌هایی چون جان ویک و ماتریکس قرار بود در این سریال بازی کند که مدتی پیش از این سریال جدا شد.

پس از آن تاد فیلد که قرار بود وظیفه کارگردانی سریال The Devil in the White City را بر عهده داشته باشد، تصمیم به جدایی از سریال گرفت. در حال حاضر وضعیت سریال مشخص نیست، اما ورایتی می‌گوید که ساخت سریال کاملا لغو نشده و در حال حاضر سازندگان سریال به‌دنبال یافتن خانه و شبکه دیگری برای سریال The Devil in the White City هستند. همچنین هالیوودریپورتر گزارش داد که آلن وایت،‌ بازیگر سریال The Bear و جود لا، بازیگر سریال The Young Pope و سریال The New Pope در حال مذاکره برای حضور در این سریال بوده‌اند.

لئوناردو دیکاپریو و مارتین اسکورسیزی

علاوه‌براین احتمال دارد که مت راس، کارگردان فیلم Captain Fantastic و سریال Gaslit وظیفه کارگردانی نسخه جدید سریال The Devil in the White City را بر عهده داشته باشد، اما در حال حاضر ABC Signature باید شبکه دیگری برای ادامه ساخت سریال پیدا کند تا با اعضای تیم تولید جدید به ادامه همکاری بپردازد. سریال The Devil in the White City درواقع اقتباسی از رمان The Devil in the White City: Murder, Magic and the Madness at the Fair that Changed America اثر اریک لارسون است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود.

پیش از این مارتین اسکورسیزی قرار بود اقتباس سینمایی آن را کارگردانی کند و لئوناردو دی کاپریو نیز قرار بود نقش دکتر اچ. اچ. هلمز را در این فیلم بازی کند، اما درنهایت در سال ۲۰۱۹ این فیلم تبدیل به یک سریال تلویزیونی برای شبکه هولو شد. رمان The Devil in the White City داستان یک قاتل سریالی به‌نام دکتر اچ. اچ. هلمز در یک نمایشگاه جهانی در شیکاگوی سال ۱۸۹۳ و یک معمار به‌نام دانیل اچ. برنام را دنبال می‌کند.

لوگوی هولو

ترس و وحشت از یک قاتل نامرئی شهر را فرا گرفته که جان افراد بی‌گناه را می‌گیرد. دکتر اچ. اچ. هلمز یک هتل مجلل در شهر شیکاگو خریداری می‌کند که آن را به مکانی برای سلاخی و شکنجه قربانیان خود تبدیل کرده است. او به هر یک از اتاق‌های هتل خود یک راه مخفی در نظر گرفته تا در طول شب به سراغ قربانی‌های خود برود. او درنهایت مرتکب ۲۷ قتل می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده