نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

نمایش تصاویر کمدی و ترسناک در اولین تریلر فیلم Haunted Mansion دیزنی

والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Haunted Mansion با بازی اوون ویلسون را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش تصاویر ترسناک و کمدی زیادی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Haunted Mansion منتشر شده است. والت دیزنی به‌تازگی اولین تیزر تریلر فیلم عمارت متروکه را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم کمدی هستیم که تمرکز تریلر روی نمایش تصاویر کمدی و ترسناک است که پیش از این والت دیزنی وعده آن را به طرفداران داده بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی دو پوستر از فیلم Haunted Mansion نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Haunted Mansion

پوستر جدید و رسمی فیلم Haunted Mansion

فیلم Haunted Mansion داستان یک مادر مجرد به‌نام گابی و پسر ۹ ساله‌اش که به‌دنبال شروع یک زندگی جدید هستند، به یک عمارت ارزان‌قیمت عجیب در نیواورلئان نقل مکان می‌کنند، اما متوجه می‌شوند که این مکان بسیار بیشتر از آن چیزی است که آن‌ها برای آن چانه‌زده بودند. آن‌ها درحالی‌که از یافتن کمک ناامید هستند، آن‌ها با یک کشیش تماس می‌گیرند که به خود از یک دانشمند بیوه که تبدیل به یک متخصص شکست‌ خورده فراطبیعی شده‌ است، یک روانگرای محله فرانسوی و یک مورخ، برای جن‌گیری عمارت کمک می‌گیرد.

فیلم عمارت متروکه درواقع دومین اقتباس سینمایی از جاذبه پارک موضوعی والت دیزنی است که پیش از این فیلم The Haunted Mansion در سال ۲۰۰۳ روی پرده‌های سینما رفت. حالا گفته می‌شود که فیلم Haunted Mansion بیشتر دارای صحنه‌ها و محتواهای ترسناک است. رزاریو داوسون، تیفانی هدیش، کیت استنفیلد، اوون ویلسون، دنی دویتو، جرد لتو، جیمی لی کرتیس، چیس دیلون، وینونا رایدر، دن لوی و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Haunted Mansion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Haunted Mansion برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. جاستین سیمین، کارگردان فیلم Dear White People وظیفه کارگردانی فیلم عمارت متروکه را براساس فیلمنامه‌ای از کتی دیپولد، نویسنده سریال Parks and Recreation بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده