نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱

دنباله فیلم RRR در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

اس. اس. راجامولی، کارگردان RRR تأیید کرد که دنباله این فیلم هندی اکشن حماسی در مراحل اولیه‌ی توسعه است.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنباله فیلم هندی اکشن حماسی RRR ساخته خواهد شد. اس. اس. راجامولی، کارگردان فیلم تأیید کرد که پدرش یعنی وی. ویجایندرا پراساد مشغول کار روی فیلم‌نامه‌ی فیلم RRR 2 است: «پدرم داستان تمام فیلم‌های من را می‌نویسد. ما کمی درباره فیلم آرآرآر ۲ بحث کردیم و او مشغول کار روی داستان است». البته این فیلم در مراحل بسیار اولیه‌ی توسعه قرار دارد و جزئیاتی از آن در دست نیست.

فیلم RRR اثری حماسی داستان تاریخی (Historical Fiction) به زبان تلوگو است و یکی از پرهزینه‌ترین آثار ساخته‌شده در هند به شمار می‌آید. این فیلم توسط شرکت دی‌وی‌وی اینترتینمنت با بودجه‌ی ۵۵۰ کرور معادل ۷۲ میلیون دلار ساخته شد. این فیلم ۳ ساعته داستان تخیلی دو انقلابی کشور هند با نام‌های کومارام بیم و آلوری سیتاراما راجو را در دهه‌ی ۱۹۲۰ روایت می‌کند که علیه یک دشمن مشترک با یکدیگر متحد می‌شوند.

فیلم RRR در ابتدا برای اکران در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۰ (۹ مرداد ۱۳۹۹) در نظر گرفته شده بود، اما بارها به‌خاطر تأخیر در تولید بر اثر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این فیلم حماسی نهایتا در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما رفت و با فروش بالغ‌بر ۳۱ میلیون دلار در نخستین روز اکران، رکورد بالاترین فروش افتتاحیه‌ی یک فیلم هندی را شکست. این فیلم تاکنون ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده