نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

لغو سریال Westworld پس از چهار فصل توسط HBO

شبکه HBO به شکلی غیر منتظره به‌صورت رسمی از لغو ادامه سریال Westworld پس از تولید و پخش چهار فصل از آن خبر داد.

فصل چهارم سریال Westworld در تابستان امسال از شبکه HBO پخش شد و از آن زمان طرفداران در انتظار تمدید یا لغو این سریال بودند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال وست ورلد مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه HBO رسما تصمیم گرفته است تا به کار سریال Westworld پس از تولید و پخش چهار فصل از آن پایان دهد و بدین ترتیب سریال وست ورلد قرار نیست برای فصل پنجم تمدید شود و بازگردد.

ورایتی می‌گوید که عوامل زیادی در تصمیم برای پایان دادن به کار سریال Westworld نقش داشتند که از جمله مهم‌ترین آن هزینه بسیار بالا تولید به‌همراه کاهش تعداد بینندگان و ارزیابی برنامه‌های شبکه HBO توسط برادران وارنر دیسکاوری در قالب مدیریت جدید عنوان شده است. جاناتان نولان و لیسا جوی وظیفه ساخت سریال وست ورلد را بر عهده داشتند که پیش از این عنوان کرده بودند برنامه آن‌ها ادامه دادن این سریال تا فصل پنجم است.

درواقع فصل پنجم قرار بود فصل پایانی سریال Westworld باشد که درنهایت قرار نیست تولید شود. در مجموع ۳۶ قسمت از سریال وست ورلد تولید و از شبکه HBO پخش شده است. سریال Westworld همچنین ۴۵ بار نامزد دریافت جایزه امی شده و ۹ بار این جایزه را دریافت کرده است که تنها یک جایزه از بخش اصلی امی بوده و ۸ جایزه دیگر از بخش جوایز فنی امی بوده است. درواقع تندی نیوتون توانسته است جایزه بهترین بازیگر مکمل زن در یک سریال درام را دریافت کند.

آنتونی هاپکینز، جیمز مارسدن، ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پاول، بن بارنز، آنجلا سارافیان، سیسه بابد کنوسن، جیمی سیمپسون، تائو اوکاموتو، سایمون کوارترمن، کاتیا هربرس، خودریگو سانتورو، ونسان کسل، زان مک‌کلارنون، شنون وودوارد، تلولا رایلی، گوستاو اسکاشگورد، آریانا دبوس و آرورا پرینو، از جمله بازیگرانی هستند در فصل‌های مختلف سریال Westworld حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده