نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

ساخت سریال ترسناک جمعه سیزدهم توسط سازنده هانیبال

برایان فولر، سازنده سریال هانیبال در حال ساخت سریالی پیش درآمد براساس فیلم Friday the 13th برای پخش از شبکه پیکاک است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی براساس فیلم Friday the 13th در دست ساخت است. ورایتی گزارش داد که این سریال ترسناک و اسلشری قرار است Crystal Lake نام داشته باشد و برای پخش از شبکه پیکاک تولید خواهد شد. برایان فولر، سازنده آثاری چون سریال Hannibal، فصل اول سریال American Gods، سریال Pushing Daisies، سریال Dead Like Me و سریال Wonderfalls وظیفه ساخت سریال Crystal Lake را بر عهده گرفته است.

درواقع فولر پس از سال‌ها قرار است بالاخره سریالی جدید پس از لغو سریال هانیبال و جدایی از سریال American Gods را تولید کند. علاوه‌بر حضور به‌عنوان شورانر، فولر به‌همراه ویکتور میلر که نویسنده فیلمنامه قسمت اورجینال فیلم جمعه سیزدهم است، مارک توبروف و راب باراسمیان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Crystal Lake نیز نقش خواهد داشت و برای تولید این سریال با استودیو A24 همکاری خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما سوزان راونر، مدیرکل بخش محتوای سرگرمی بخش تلویزیونی NBCUniversal و سرویس استریم پیکاک گفت که مجموعه فیلم Friday the 13th یکی از نمادین‌ترین مجموعه‌های ترسناک هالیوود است و آن‌ها بی‌صبرانه منتظر بازگشت دوباره به دنیای آن و روایت داستانی جدید در سریال Crystal Lake هستند.

اولین فیلم Friday the 13th در سال ۱۹۸۰ روی پرده‌های سینما رفت و به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. همین موضوع باعث شروع ساخت فیلم‌های متعدد از این مجموعه شد و ۱۰ قسمت دیگر از این فیلم تولید و پخش شد تا در سال ۲۰۰۹ ریبوت فیلم Friday the 13th اکران شود. از سال ۲۰۰۹ تا به امروز با وجود انتشار اخبار متعدد، قسمت جدیدی از مجموعه فیلم جمعه سیزدهم تولید و منتشر نشده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده