نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴

کلاه ایمنی راننده فرانسوی فرمول یک با طرح مرد عنکبوتی

استبان اکون، راننده فرانسوی تیم آلپین در مسابقه جایزه بزرگ آستین در آمریکا با کلاه ایمنی با طرح مرد عنکبوتی شرکت کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

با اینکه همواره شاهد حضور بازیگران و دیگر سلبریتی‌ها در مسابقات فرمول یک هستیم، اما اینبار یکی از رانندگان این مسابقات اتومبیل‌رانی خبرساز شده است. استبان اکون، راننده فرانسوی تیم آلپین در جریان مسابقه جایزه بزرگ آستین در ایالت تگزاس آمریکا تصمیم گرفته است تا کلاه ایمنی با طرح شخصیت مرد عنکبوتی بر سر کند و در این مسابقات شرکت کند. او تصاویری از کلاه خود را به اشتراک گذاشته و اسپایدرمن را شخصیت ابرقهرمانی محبوب خود معرفی کرده است:

همچنین تیم آلپین تصاویر بیشتری از حضور اکون با کلاه ایمنی مرد عنکبوتی منتشر کرده است که در بخشی از تصاویر شاهد حضور این راننده فرانسوی در داخل ماشین فرمول یک تا حضور در پیست هستیم. همچنین در یک تصویر جالب دیگر می‌توانید اکون را به‌همراه دو فرد دیگر از گاراژ آلپین مشاهده کنید که حرکت نمادین سه شخصیت مرد عنکبوتی را در جلوی در گاراژ تیم آلپین بازسازی کرده‌اند و نمای جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند:

مسابقه اصلی جایزه بزرگ آستین در ایالت تگزاس آمریکا امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و اکون مسابقه را از خط شماره ۱۷ آغاز خواهد کرد. اکون در حال حاضر هم‌تیمی فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی برنده ۲ قهرمانی جهان است و سال آینده با پیر گسلی، دیگر راننده فرانسوی فرمول یک در تیم آلپین هم‌تیمی خواهد شد. اکنون اکون با ۷۸ امتیاز و بالاتر از هم‌تیمی خود در رتبه هشتم مسابقات فرمول یک 2022 است و سال گذشته توانست در مسابقه جایزه بزرگ مجارستان برای اولین‌بار قهرمان یک مسابقه شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده