نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

تایید ساخت فیلم Saw جدید | اعلام تاریخ اکران

لاینزگیت به‌صورت رسمی ساخت قسمت جدیدی از فیلم Saw را تایید و اعلام کرد. همچنین تاریخ اکران این فیلم ترسناک و کارگردان آن اعلام شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدیدی از فیلم Saw در دست ساخت است. لاینزگیت و Twisted Pictures به‌صورت رسمی ساخت قسمت جدیدی از فیلم ترسناک اره را تایید کردند که این فیلم ترسناک قرار است در هالووین ۲۰۲۳ اکران شود. فیلم Saw جدید برای اکران در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. کوین گرویترت وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Saw را بر عهده دارد که پیش از این فیلم Saw VI و فیلم Saw: The Final Chapter را که با نام Saw 3D هم شناخته می‌شود، کارگردانی کرده بود.

گرویترت به‌عنوان تدوینگر در قسمت‌های متعدد فیلم Saw از جمله ۵ قسمت اول و فیلم Jigsaw حضور داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Saw 10 در دسترس نیست و انتظار می‌رود به‌زودی بازیگران این فیلم ترسناک معرفی شوند و همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید آن آغاز شود. همچنین در حال حاضر نمی‌دانیم که باید منتظر بازگشت شخصیت‌های محبوب و قدیمی باشیم یا طرفداران باید منتظر حضور شخصیت‌های جدید در این قسمت باشند.

سر مرد داخل آکواریوم گیر کرده است فیلم اره ۵

مارک برگ و اورن کولس، تهیه‌کنندگان مجموعه Saw در بیانیه منتشر شده گفتند: «ما به خواسته و چیزهایی که طرفداران از ما می‌خواهند، گوش می‌دهیم و هم‌اکنون سخت مشغول برنامه‌ریزی و کار روی فیلمی هستیم که عاشقان Saw و طرفداران فیلم‌های ترسناک از تماشا این فیلم لذت ببرند. بخشی از این برنامه سپردن کارگردانی این فیلم به کوین گرویترت، کارگردان فیلم Saw 6 است که این فیلم هنوز یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مجموعه Saw برای طرفداران است.»

مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان خلق و اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۴ اکران شد. این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای در حدود ۱/۲ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۱۰۳ میلیون دلار در گیشه فروش کند و مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم‌های ترسناک قرار بگیرد. در ادامه چندین دنباله دیگر از فیلم Saw تولید شد و فیلم Saw 3D که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت، به‌عنوان آخرین فیلم مجموعه اره معرفی شد.

بااین‌حال در ادامه فیلم Jigsaw در سال ۲۰۱۷ و فیلم Spiral: From the Book of Saw در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفتند. ۹ قسمت اول فیلم Saw که در مجموع با بودجه‌ای در حدود ۹۷ میلیون دلار تولید شده‌اند، تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند که ۴۷۷/۱ میلیون دلار سهم بازار آمریکای شمالی و ۵۳۹/۷ میلیون دلار سهم بازار بین‌المللی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده