نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱

نقش‌آفرینی لورن آمبروز در فصل ۲ سریال Yellowjackets

لورن آمبروز در فصل دوم سریال Yellowjackets شبکه‌ی شوتایم در نقش نسخه‌ی بزرگسالی ونسا پالمر ظاهر می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لورن آمبروز، بازیگر سریال Six Feet Under (شش فوت زیر زمین) و سریال Servant (خدمتکار) به‌عنوان یکی از بازیگرهای اصلی به سریال Yellowjackets (جلیقه‌زردها) شبکه‌ی شوتایم پیوسته است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی نقش نسخه‌ی بزرگسالی ونسا پالمر را ایفا خواهد کرد.

نقش نوجوانی ونسا پالمر را لیو هیوسن در فصل اول بازی کرد. در این سریال درام روان‌شناختی ونسا گرفتار عشق تایسا می‌شود که جازمین ساوی براون در نقش نوجوانی و تاونی سایپرس در نقش بزرگسالی آن ظاهر می‌شود.درکنار پیوستن لورن آمبروز به سریال Yellowjackets، لیو هیوسن به یکی از بازیگران اصلی فصل دوم تبدیل شد.

لورن آمبروز در پنج فصل سریال Six Feet Under به ایفای نقش پرداخت و برای این نقش نامزد دو جایزه‌ی اِمی‌شد. این هنرپیشه درحال‌حاضر در سریال مهیج روان‌شناختی Servant به تهیه‌کنندگی اجرایی ام. نایت شامالان نقش‌آفرینی می‌کند. سریال Yellowjackets در ۷ شاخه‌ی مراسم اِمی پیش‌رو ازجمله بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی درام، بازیگر نقش اول زن برای ملانی لینسکی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کریستینا ریچی نامزد دریافت جایزه است.

سریال Yellowjackets که توسط اشلی لایل و بارت نیکرسون خلق شده است، دوبار برای نویسندگی نامزد جایزه‌ی اِمی‌شد و نامزدی‌های بیشتری برای کارگردانی و بازیگری به‌دست آورد. این سریال درام ماجراهای گروهی از دختران نوجوان را دنبال می‌کند که از یک سانحه‌ی هوایی در طبیعت جان سالم به در می‌برند.

اشلی لایل، بارت نیکرسون و جاناتان لیسکو وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال جلیقه‌زردها را برعهده دارند و کارین کوساما به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان فعالیت می‌کند. درو کامینز از شرکت Creative Engine نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است. سریال Yellowjackets توسط شرکت eOne یا Entertainment One تولید می‌شود و مراحل تولید فصل دوم آن از اواخر ماه جاری در ونکوور واقع در کانادا آغاز خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده