نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

سریال جدید سازنده Breaking Bad و Better Call Saul بسیار متفاوت خواهد بود

وینس گیلیگان، سازنده سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul در حال ساخت سریال جدید و بسیار متفاوتی با کارهای قبلی خود است.

پخش سریال Better Call Saul این هفته به پایان می‌رسد و حالا بسیاری منتظر سریال بعدی وینس گیلیگان، خالق دنیای بریکینگ بد هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از سریال جدید این سازنده محبوب منتشر شده است. ددلاین گزارش داد که وینس گیلیگان، سازنده سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul در حال ساخت یک سریال کاملا اورجینال است که به سریال The Twilight Zone شباهت دارد.

این گزارش نشان می‌دهد که او چند هفته‌ای می‌شود که کار روی این سریال را آغاز کرده است و همچنین چندین شبکه و سرویس استریم به‌دنبال دریافت حق تولید و پخش سریال هستند. به‌دنبال موفقیت سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul، گیلیگان مدتی پیش توافقی با بخش تلویزیونی سونی پیکچرز را امضا کرد که طبق آن او برای ادامه همکاری با این استودیو ۱۰ میلیون دلار یا بیشتر دستمزد دریافت خواهد کرد.

وینس گیلیگان جلوی لوگو Better Call Saul

این سریال جدید طبق انتظار در دنیای سریال Breaking Bad رخ نخواهد داد و این سریال بیشتر شبیه به نوع کاری دارد که گیلیگان پیش از این در سریال The X-Files انجام داده بود. طبق این گزارش سریال بیشتر روی شرایط انسانی تمرکز خواهد داشت. ددلاین سریال جدید گیلیگان را ترکیبی از یک سریال درام و چیزی شبیه به سریال The Twilight Zone توصیف می‌کند که براساس گزارش‌ها، اتفاقات سریال قرار است به شیوه‌ای غیر منتظره رخ دهد.

همچنین سریال دارای درام و طنز خواهد بود که درواقع امضای کار گیلیگان است و همچنین این سریال می‌تواند یک سریال چند فصلی باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که گیلیگان فعلا تصمیم دارد تا کارهایی متفاوت‌تر از دنیای سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul کار کند و او در نظر دارد تجربه جدیدی را ارائه دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده