نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶

پیوستن استیون یئون به رابرت پتینسون در فیلم علمی تخیلی جدید بونگ جون هو

استیون یئون، بازیگر سریال مردگان متحرک به جمع بازیگران فیلم Mickey7 با بازی رابرت پتینسون اضافه شده است و قرار است دوباره با بونگ جون هو همکاری کند.

ماه دی گذشته اعلام شد که بونگ جون هو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم انگل وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی بدون نام را بر عهده گرفته است و رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. استیون یئون، بازیگر سریال مردگان متحرک پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران فیلم علمی تخیلی جدید بونگ جون هو اضافه شده است.

یئون و جون هو پیش از این در فیلم Okja که در سال ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد، همکاری داشته‌اند و فیلم Mickey7 که هنوز نام رسمی فیلم نیست، قرار است دومین همکاری مشترک آن‌ها باشد. این فیلم علمی تخیلی براساس رمان Mickey7 اثر ادوارد اشتون ساخته می‌شود که بونگ جون هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی، بونگ به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور دارد. علاوه‌بر یئون و پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت و نائومی آکی، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Mickey7 نقش‌آفرینی کنند.

بونگ جون هو و رابرت پتینسون

بونگ جون هو که برای فیلم Parasite موفق شد ۳ جایزه اسکار دریافت کند، طی این سال‌ها آثار دیگری چون فیلم Barking Dogs Never Bite، فیلم Memories of Murder، فیلم The Host، فیلم Mother، فیلم Snowpiercer و فیلم Okja را نیز کارگردانی کرده است. رمان Mickey7 در بهمن گذشته منتشر شد که تمرکز این فیلم علمی تخیلی روی مردی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود. هر زمانی‌که مأموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، این مأموریت به میکی داده می‌شود.

پس از هر بار مرگ، او با بدن جدیدی بازسازی می‌شود که بسیاری از خاطرات او دست نخورده باقی‌مانده است. پس از ۶ بار مرگ، میکی7 شرایط قرارداد خود را متوجه می‌شود. اگرچه فیلم جدید بونگ جون هو قرار است براساس رمان Mickey7 ساخته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که قابل انتظار است بونگ جون هو تغییرات مدنظرش را ایجاد کند و طبق انتظار شاهد یک اقتباس کاملا وفادار نباشیم.

استیون یئون این روزها بیشتر برای بازی در فیلم Minari شناخته می‌شود که برای بازی در فیلم میناری موفق شد تا برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. علاوه‌بر بازی در نقش گلن در سریال The Walking Dead و فیلم Okja، یئون در آثار دیگری چون فیلم Burning، فیلم Sorry to Bother You، فیلم Space Jam: A New Legacy، فیلم I Origins، فیلم Mayhem، انیمیشن Final Space و انیمیشن Invincible نیز حضور داشته است. فیلم Nope به کارگردانی جردن پیل کار بعدی استیون یئون است و او اخیرا در سریال Beef نیز بازی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده