نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۱

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد

در طول مراسم جنگ ستارگان اولین تصویر رسمی فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه برگزاری جشن جنگ ستارگان، اولین تصویر رسمی فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده است. در اولین تصویر رسمی قسمت جدید فیلم Indiana Jones شاهد حضور هریسون فورد هستیم که در حال عبور از یک پل چوبی در احتمالا یک مقبره است. لوکاس فیلم همچنین تایید کرد که در آستانه به پایان رساندن ساخت فیلم جدید ایندیانا جونز است و در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی فیلم Indiana Jones 5 را مشاهده کنید:

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز در حال عبور از یک پل در فیلم Indiana Jones 5

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده