نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۶

اعلام ماه پخش فصل سوم مندلورین تا حضور جود لاو در سریال جدید جنگ ستارگان

در حاشیه جشن جنگ ستارگان اطلاعات جدیدی از وضعیت چند سریال دیگر این مجموعه مثل مندلورین، آسوکا و سریال جان واتس منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه برگزاری جشن جنگ ستارگان، اطلاعات تازه‌ای از سریال‌های Star Wars منتشر شده است. لوکاس‌فیلم تایید کرد که سریال Ahsoka که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید خود را سپری می‌کند، در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین تایید شد فصل سوم سریال The Mandalorian در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن-اسفند ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس پخش می‌شود و به همین منظور اولین پوستر فصل سوم سریال مندلورین منتشر شده است:

اولین پوستر فصل سوم سریال The Mandalorian

در هر حال هنوز تاریخ دقیق‌تری از زمان شروع پخش فصل سوم سریال مندلورین در دسترس نیست. جان فاورو و دیو فیلونی، سازندگان سریال The Mandalorian تایید کردند که کتی سکف برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بو کاتان کرایز در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت و او دارای کارهای ناتمامی است. اتفاقات فصل سوم سریال مندلورین پس از حوادث سریال The Book of Boba Fett آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در ۸ قسمت تولید شده باشد.

همچنین مدتی پیش بود که متوجه شدیم جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home در حال ساخت سریال جدیدی از دنیای جنگ ستارگان است که در جشن امسال تایید شد این سریال قرار است Star Wars: Skeleton Crew نام داشته باشد و احتمالا در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد که جان فاورو به‌عنوان تهیه‌کننده در آن حضور خواهد داشت. همچنین واتس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان در این سریال به‌همراه کریس فورد به‌عنوان نویسنده در سریال جدید جنگ ستارگان حضور دارند.

تایید حضور جود لاو در سریال Star Wars: Skeleton Crew

همچنین تایید شد که جود لاو، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Talented Mr. Ripley و فیلم Cold Mountain قرار است در سریال Star Wars: Skeleton Crew نقش‌آفرینی کند. اطلاعاتی از نقش لاو در این سریال در دسترس نیست، اما واتس و فورد توضیح دادند با اینکه شخصیت‌های اصلی سریال کودک هستند، اما هدف سریال مخاطبان کودک نیست و مراحل فیلمبرداری و تولید آن قرار است از تابستان امسال آغاز شود. در ادامه می‌توانید تصویر مفهومی سریال Star Wars: Skeleton Crew را مشاهده کنید:

کانسپت آرت سریال Star Wars: Skeleton Crew

طبق اطلاعات قبلی منتشر شده، اتفاقات سریال Star Wars: Skeleton قرار است پس از حوادث فیلم Return of the Jedi جریان داشته باشد که بازسازی پس از سقوط امپراطوری در جریان است. خط زمانی اتفاقات سریال تقریبا مشابه سریال The Mandalorian است. گفته می‌شود که سریال جدید Star Wars نسخه کهکشانی فیلم‌های ماجراجویی استیون اسپیلبرگ در دهه ۸۰ میلادی است که یک داستان بلوغ را روایت می‌کند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده