نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۷

ری لیوتا، بازیگر فیلم رفقای خوب در سن ۶۷ سالگی درگذشت

ری لیوتا، بازیگر آمریکایی که با آثاری همچون فیلم Goodfellas و فیلم Hannibal شناخته می‌شود، در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که ری لیوتا دار فانی را وداع گفته است. ددلاین گزارش داد که ری لیوتا در سن ۶۷ سالگی درگذشته است. اطلاعاتی از دلیل مرگ این بازیگر محبوب و شناخته شده در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که لیوتا درحالی‌که برای فیلم‌برداری فیلم Dangerous Waters در کشور جمهوری دومینیکن حضور داشته، روز گذشته چشم از جهان فرو بسته و امروز خبر آن اعلام شده است. لیوتا در تاریخ ۱۸ دسامبر ۱۹۵۴ در شهر نیوآرک در ایالت نیوجرسی متولد شد و از دهه ۸۰ میلادی وارد دنیای بازیگری شد.

ری لیوتا دارای یک دختر است. لیوتا بیشتر برای بازی در فیلم Goodfellas، فیلم Field of Dreams، فیلم هانیبال، فیلم Something Wild، فیلم Unlawful Entry، فیلم Blow، فیلم John Q، فیلم Identity، فیلم Observe and Report، فیلم Killing Them Softly، فیلم The Place Beyond the Pines، فیلم Marriage Story، فیلم Revolver، فیلم Battle in Seattle، فیلم Sin City: A Dame to Kill For، فیلم The Iceman، فیلم Muppets Most Wanted، فیلم The Many Saints of Newark و سریال Hanna شناخته می‌شود.

ری لیوتا اخیرا در سریال Black Bird، فیلم El Tonto و فیلم Cocaine Bear بازی کرده است. لیوتا پیش از این یکبار و برای بازی در یک قسمت از سریال ER توانست جایزه امی بهترین بازیگر نقش مهمان مرد را در سال ۲۰۰۵ دریافت کند. او همچنین برای بازی در فیلم Something Wild موفق شد نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب در سال ۱۹۸۷ شود. لیتو همچنین صداپیشگی شخصیت تامی ورستی را در بازی GTA Vice City بر عهده داشت که اجرای او باعث شد تا این شخصیت در میان طرفداران بسیار محبوب شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده