نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

تبدیل شدن وینی پو به یک قاتل روانی در فیلم ترسناک Blood and Honey

Winnie the Pooh: Blood and Honey فیلم ترسناک عجیبی است که خرس عروسکی دوست‌داشتنی کارتون‌های قدیمی دیزنی را به یک قاتل بی‌رحم تبدیل می‌کند.

به گزارش وبسایت Dread Central و براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی د پو: خون و عسل) نسخه‌ی جدیدی از وینی پو را به تصویر می‌کشد. این اثر به کارگردانی ریس فریک واترفیلد، پروژه‌ی نه چندان شناخته‌شده و جدیدی است که تاکنون فقط چند تصویر از سکانس‌های مختلف آن در دسترس مخاطب‌ها قرار گرفته است.

واضح است که این فیلم هیچ ارتباطی با دیزنی ندارد. ظاهرا شخصیت اصلی قصه یک قاتل روانی است که از ظاهر وینی د پو، خرس عروسکی محبوب آثار انیمیشنی دیزنی استفاده می‌کند. اما اگر برای شما هم سؤال شده که اصلا چطور ساخت این فیلم امکان‌پذیر است، باید گفت که داستان‌های کلاسیک Winnie the Pooh اوایل امسال به مالکیت عمومی درآمدند. در نتیجه حالا هرکسی می‌تواند هر طور که خواست با Pooh رفتار کند.

درحال حاضر هیچ جزئیاتی از فیلمنامه تاریک و روان‌شناختی این فیلم منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که اتفاقات این فیلم حول محور قاتل وحشتناکی قرار می‌گیرد که ماسک Winnie the Pooh را به‌صورت می‌زند. حتی ممکن است او یک شخصیت دوگانه‌ی انسانی–حیوانی باشد که برداشت دیوانه‌واری از این شخصیت کلاسیک دارد. این پروژه توسط شرکت Jagged Edge Productions ساخته می‌شود و قرار است امسال به نمایش درآید.

فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey

فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey

فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey

در صفحه‌ی IMDb این فیلم نوشته شده است: «بازگویی ترسناکی از داستان افسانه‌ای Winnie the Pooh» و توضیح بیشتری درباره‌ی آن داده نشده است. امبر دویگ ترون، ماریا تیلور و دنیله اسکات از جمله بازیگران این فیلم هستند. بنابراین به نظر می‌رسد که برای انتشار اطلاعات بیشتر باید فعلا منتظر بمانیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده