نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

ساخت ریبوت فیلم انجمن نجیب‌ زادگان عجیب برای شبکه هولو

استودیو قرن بیستم در حال ساخت ریبوتی براساس فیلم The League Of Extraordinary Gentlemen برای پخش از شبکه هولو است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوتی براساس فیلم The League Of Extraordinary Gentlemen در دست ساخت است. ددلاین شنیده است که ریبوت فیلم انجمن نجیب‌ زادگان عجیب توسط استودیوی قرن بیستم در دست ساخت است و این فیلم قرار است از شبکه هولو پخش شود. این فیلم اقتباسی از کمیک‌ The League of Extraordinary Gentlemen اثر آلن مور و کوین اونیل است که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ منتشر شده است.

همچنین در سال ۲۰۰۳ شاهد تولید فیلم The League of Extraordinary Gentlemen بودیم که استیون نورینگتون وظیفه کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز دیل رابینسون بر عهده داشته است. شان کانری، نصیرالدین شاه، پیتا ویلسون، تونی کورران، استوارت توانسند، شین وست، جیسون فلمینگ، ریچارد روکسبرگ، مکس رایان و تام گودمن-هیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم انجمن نجیب‌زادگان عجیب حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم The League of Extraordinary Gentlemen در مجموع نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت کرد و همچنین بیش از ۱۷۹/۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که عملکرد تجاری موفقی توصیف شده است. در هر حال این فیلم ابرقهرمانی در گذر زمان توانست بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همین موضوع احتمالا دلیل اصلی ساخت ریبوت آن است. جاستین هیث، نویسنده فیلم Revolutionary Road وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The League of Extraordinary Gentlemen را بر عهده گرفته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما ریبوت فیلم انجمن نجیب‌زادگان عجیب یکی از چندین فیلم در دست ساخت استودیوی قرن بیستم برای پخش از شبکه هولو است. فیلم Prey که پیش درآمد فیلم Predator است، یکی از این پروژه‌ها است که این فیلم ترسناک در تاریخ ۵ اوت/آگست (۱۴ مرداد) از سرویس استریم Hulu پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده