نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۲

کارگردانی فیلم هالووینی گرگینه در شب مارول توسط آهنگساز بتمن

مایکل جاکینو، آهنگساز سه‌‌گانه اخیر مرد عنکبوتی و فیلم The Batman، وظیفه کارگردانی فیلم جدید و اختصاصی ایام هالووین مارول را بر عهده گرفته است.

شهریور امسال بود که مشخص شد مارول استودیو در حال ساخت فیلم تلویزیونی مناسبتی دیگری برای دیزنی پلاس است که اینبار این فیلم قرار است برای ایام هالووین تولید شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم مشخص شده که احتمالا گزینه بسیار غیر منتظره‌ای است. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم Werewolf by Night را که البته نام نهایی آن نیست، بر عهده گرفته است. جاکینو این خبر را تایید کرده است.

جاکینو پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم کوتاه Monster Challenge را در سال ۲۰۱۸ بر عهده داشت و همچنین کارگردانی یک قسمت از سریال انیمیشنی Star Trek: Short Treks را بر عهده داشته است، اما این برای اولین‌بار است که جاکینو قرار است یک فیلم کامل را کارگردانی کند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ایام هالووین مارول قرار است از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) آغاز شود.

مایکل جاکینو در استودیو

جاکینو پیش از این یک‌بار و برای ساخت موسیقی متن انیمیشن Up موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود و یک‌بار هم برای انیمیشن Ratatouille نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. جاکینو با دنیای سینمایی مارول نیز غریبه نیست و پیش از این موسیقی متن فیلم Spider-Man: Homecoming، فیلم Spider-Man: Far from Home، فیلم Doctor Strange و اخیرا فیلم Spider-Man: No Way Home را بر عهده داشته است.

جاکینو اخیرا ساخت موسیقی متن فیلم The Batman را بر عهده داشته است و از دیگر کارهای آینده او می‌توان به فیلم Thor: Love and Thunder، فیلم Jurassic World: Dominion و انیمیشن Lightyear اشاره کرد. گفته می‌شود که گائل گارسیا برنال قرار است نقش گرگینه در شب را در فیلم هالووینی مارول بازی خواهد کرد. همچنین لارا دانلی دیگر بازیگر فیلم هالووینی مارول است که احتمال دارد دانلی نقش نینا پرایس ملقب به خون آشام در شب را در این فیلم بازی کند.

مارول در طول سال ۲۰۲۱ سریال WandaVision، سریال The Falcon and the Winter Soldier، سریال لوکی و سریال Hawkeye را روی دیزنی پلاس منتشر کرد و در ادامه همکاری مارول استودیو با دیزنی پلاس قرار است شاهد پخش سریال Moon Knight، سریال She-Hulk، سریال Ms. Marvel و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special در طول سال ۲۰۲۲ باشیم.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده