نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

ساخت دنباله های بیشتر از فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز

به‌تازگی رئیس استودیوی قرن بیستم از ساخت چندین دنباله براساس فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز خبر داده است.

تابستان امسال فیلم Free Guy روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم کمدی اکشن به موفقیت بزرگی در گیشه دست پیدا کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله‌های بیشتری از فیلم مرد آزاد تولید خواهد شد. استیو اسبل، رئیس استودیو استودیو قرن بیستم در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت قسمت‌های بیشتری از فیلم Free Guy براساس برنامه‌های آینده این استودیو در دست ساخت هستند.

اسبل در بخشی از مصاحبه گفت که ما قرار است شاهد تولید و اکران فیلم‌های بیشتری از Free Guy باشیم و در حال حاضر برنامه بسیار شلوغی دارند. اسبل اشاره کرد که دنباله‌های معرفی نشده فیلم Free Guy بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر آینده استودیو قرن بیستم است. اسبل همچنین اشاره کرد که فیلم‌های بیشتری از آواتار در دست ساخت است و همچنین فیلم Avatar 2 بالاخره قرار است در اواخر سال ۲۰۲۲ اکران شود و تاخیری دیگر نخواهد خورد.

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، لیل رل هاوری و کمیل کاستک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن و زک پن بر عهده شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum و چند قسمت از سریال Stranger Things، بوده است.

شاون لوی پیش از این در یک مصاحبه از برنامه‌‌ها و ایده‌هایش برای ساخت دنباله فیلم Free Guy خبر داده بود. یکی از این ایده‌ها سفر شخصیت رایان رینولدز بین دنیاهای مختلف در بازی‌های ویدیویی مثل ماینکرفت و Call of Duty است. فیلم Free Guy موفق شد بیش از ۳۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و این فیلم کمدی به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اورجینال چند سال اخیر هالیوود تبدیل شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده