نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

پایان فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد و مدس میکلسن

فرانک مارشال، تهیه‌کننده مجموعه ایندیانا جونز با انتشار یک تصویر از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تیر ماه امسال در بریتانیا آغاز شد و در طول این مراحل شاهد مصدومیت هریسون فورد، بازیگر نقش ایندیانا جونز نیز بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones رسما به پایان رسیده است. فرانک مارشال، تهیه‌کننده مجموعه ایندیانا جونز با انتشار یک تصویر در صفحه شخصی خود در توییتر این خبر را رسما تایید کرد که در این تصویر تنها یک کلاه با کلمه Indy دیده می‌‌شود:

کلاه آخرین روز فیلمبرداری فیلم Indiana Jones 5 با نوشته ایندی

در حال حاضر نام رسمی فیلم Indiana Jones 5 مشخص نشده است، اما برخی از طرفداران اعتقاد دارند که احتمال دارد Indy نام قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز باشد. در هر حال این موضوع تنها یک گمانه‌زنی است. البته به‌صورت سنتی نام فیلم‌های این مجموعه به شکل Indiana Jones and the است و احتمالا در این قسمت نیز رعایت خواهد شد. همچنین جیمز منگولد، کارگردان فیلم ایندیانا جونز 5 تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشته که درواقع این تصویر به پایان فیلم Raiders of the Lost Ark تعلق دارد:

شات پایان فیلم Raiders of the Lost Ark

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز باز خواهد گشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده