نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶

پیوستن بازیگر This Is Us به جمع بازیگران سریال Ironheart مارول

لیریک راس، بازیگر سریال This Is Us پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران سریال Ironheart اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال Ironheart اضافه شده است. لیریک راس، بازیگر سریال This Is Us پس از توافق با دیزنی و مارول استودیو قرار است در سریال جدید دنیای سینمایی مارول نقش‌آفرینی کند. راس قرار است نقش بهترین دوست ریری ویلیامز را در سریال آیرون‌هارت بر عهده خواهد داشت. دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت را در سریال Ironheart بر عهده دارد.

لیریک راس در فصل ششم سریال This Is Us

پیش از این شاهد پیوستن آنتونی راموس، بازیگر فیلم In the Heights به جمع بازیگران سریال Ironheart بودیم که اطلاعاتی از نقش راموس در دسترس نیست. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد. ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است.

تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. علاوه‌بر سریال This Is Us، راس سابقه حضور در فیلم Rogers Park و فیلم Canal Street را نیز داشته و اخیرا در فیلم The Class بازی کرده است.

سریال Moon Knight، سریال بعدی دنیای سینمایی مارول است که پخش هفتگی سریال شوالیه ماه از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart طی سال ۲۰۲۲ انجام شود و شاهد پخش این سریال در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس باشیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده