نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷

نمایش اعضای گروه اسپارتان در پوسترهای سریال Halo

شبکه پارامونت پلاس پوسترهای جدیدی از سریال Halo منتشر کرد که کاراکترهای ریز-۰۲۸، واناک-۱۳۴ و کای-۱۲۵ را به نمایش می‌گذارند.

تریلر سریال Halo (هیلو) برای اولین‌بار هم‌تیمی‌های جدید مستر چیف یعنی ریز-۰۲۸، واناک-۱۳۴ و کای-۱۲۵ را به نمایش درآورد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پوسترهایی از این اقتباس تلویزیونی منتشر شده است که اعضای گروه اسپارتان را با جزئیات بیشتری نشان می‌دهد. این پوسترها ناتاشا کولزاک بازیگر نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو بازیگر نقش واناک-۱۳۴ و کیت کندی بازیگر نقش کای-۱۲۵ را به نمایش می‌گذارند که به‌همراه مستر چیف تیم اسپارتان در خط زمانی نقره‌ای را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید پوستر این کاراکترها را در ادامه مشاهده کنید.

پوستر ناتاشا کولزاک در نقش ریز-۰۲۸ سریال هیلو

پوستر کیت کندی در نقش کای-۱۲۵ در سریال هیلو

پوستر بنتلی کالو درنقش واناک-۱۳۴ در سریال هیلو

شرکت پارامونت قبلا پوستر دیگر کاراکترهای اقتباس تلویزیونی هیلو نظیر دکتر کاترین هالزی، سورن-۰۶۶ و کوان ها را منتشر کرده بود. با اینکه در گذشته تأیید شد که این مجموعه‌ی تلویزیونی چهره‌ی مستر چیف را به طرفدارها نشان خواهد داد، اما شرکت پارامونت هنوز پوستری از این کاراکتر به اشتراک نگذاشته است. البته پوستری از کورتانا نیز منتشر نشده است که نقش آن را جن تیلور، صداپیشه‌ی این کاراکتر در بازی‌های مجموعه ایفا می‌کند.

مدتی قبل کیکی ولفکیل، رئیس بخش رسانه و سرگرمی هیلو توضیح داد که این سریال بخشی از داستان اصلی جهان هیلو نخواهد بود و درعوض خط داستانی خود را خواهد داشت که از آن با عنوان Halo Silver Timeline (خط زمانی نقره‌ای) یاد می‌شود. کیکی ولف‌کیل گفت: «این خط داستانی راهی برای تمایز قصه‌ی سریال با داستان کنونی مجموعه بازی هیلو را پیش پای ما قرار می‌دهد. این‌گونه می‌توانیم هم خط داستانی اصلی و هم داستان سریال را حفظ کنیم تا بدون تداخل با یکدیگر، تجربه‌ی شایسته و درخور رسانه‌های خود را به طرفدارها ارائه دهند».

پابلو شرایبر نقش مستر چیف، جن تیلور نقش کورتانا، ناتاشا مک‌الهون نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی نقش مکی، شبانه اعظمی نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین نقش سورن-۰۶۶، یرین ها نقش کوان ها، پارانگوسکی نقش مدیر ONI، الیوی گری نقش میراندا کیز، کیت کندی نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز را در سریال Halo ایفا می‌کنند.

ظاهر مستر چیف در سریال Halo

سریال Halo در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فروردین ۱۴۰۱) از شبکه‌ی پارامونت پلاس به نمایش در می‌آید. انتظار می‌رود که فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تقدیم بیننده‌ها شود. پارامونت پیش از شروع فصل اول از تمدید سریال برای فصل بعدی خبر داد. با اینکه اطلاعات زیادی از فصل دوم در دسترس نیست، اما می‌دانیم که دیوید وینر، خالق سریال Brave New World (دنیای بی‌پروای نو) به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت خواهد کرد.

سریال Halo به ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant در قرن ۲۶ می‌پردازد. استیون اسپیلبرگ، کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن وظیفه‌ی تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال را برعهده دارند. افراد دخیل در تولید این اقتباس تلویزیونی می‌گویند که این نمایش قطعا همه‌ی طرفدارها را راضی نخواهد کرد؛ به‌خصوص که می‌خواهد چهره‌ی کاراکتر بسیار محبوب مستر چیف را نشان دهد. این سریال گام‌های بلندپروازانه‌ای برداشته است و کیکی ولفکیل آن را از نظر مقیاس با سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) مقایسه می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده