نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳

پیوستن امی رسوم و اما لرد به تام هالند در سریال The Crowded Room اپل

فهرست بازیگرهای سریال درام The Crowded Room شرکت اپل دوباره با پیوستن امی رسوم و اما لرد گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که امی رسوم با سابقه‌ی بازی در سریال پرطرفدار Shameless (بی‌شرم) شبکه‌ی شوتایم و اما لرد با سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال Mayor of Kingstown (شهردار کینگستون) شبکه‌ی پارامونت پلاس به تام هالند و آماندا سایفرد در سریال The Crowded Room (اتاق شلوغ) پیوستند. آکیوا گلدزمن، نویسنده‌ی فیلم A Beautiful Mind (ذهن زیبا) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال درام را بر عهده دارد که برای شرکت‌ New Regency و شرکت اپل ساخته خواهد شد.

کورنل موندروتسو که سکان هدایت فیلم درام Pieces of a Woman (تکه‌های یک زن) با نقش‌آفرینی ونسا کربی و شایا لباف را در دست داشت، تمام ۱۰ قسمت فصل اول سریال The Crowded Room را کارگردانی می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهد بود. شرکت اپل این سریال را به‌عنوان یک اثر «آنتولوژی با فصول غیرمرتبط» معرفی می‌کند که به بررسی «داستان‌های الهام‌بخش کسانی می‌پردازد که با بیماری روانی مبارزه کردند و به‌خوبی با آن کنار آمدند».

تام هالند در حال صحبت کردن با تلفن در ارتش در فیلم Cherry

نخستین فصل سریال The Crowded Room روایتی مهیج دارد که براساس زندگی شخصی آکیوا گلدزمن و یک کتاب بیوگرافی برنده‌ی جایزه با نام The Minds of Billy Milligan (خیالات بیلی میلیگان) نوشته‌ی دنیل کیز ساخته خواهد شد. مراحل فیلم‌برداری این سریال درام از ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی در شهر نیویورک آغاز می‌شود. سوزان هیثکوت و الکساندر میلچان از شرکت EMJAG Productions درکنار آرنون میلچان، یاریو میلچان و مایکل شفر از شرکت نیو ریجنسی به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Crowded Room فعالیت می‌کنند. آکیوا گلدزمن نیز از شرکت وید رود پروداکشنز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارد.

در این سریال درام تام هالند نقش مردی جوان با چندین هویت مختلف را ایفا خواهد کرد

تام هالند که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است، در نقش مرد جوانی با چند هویت با نام دنی سالیوان ظاهر می‌شود. امی رسوم نقش مادر سالیوان را بازی خواهد کرد که همیشه در جست‌وجوی مردی بوده است که بتواند رؤیای رستگاری او را برآورده کند. آماندا سایفرد در سریال The Crowded Room نقش یک روان‌شناس بالینی را بازی می‌کند که با چالش‌برانگیزترین بیمار در زندگی کاری خود برخورد می‌کند و در این اثنا باید به زندگی شخصی خود به‌عنوان یک مادر تنها سروسامان بدهد. اما لرد نیز برای ایفای نقش دوست دوران دبیرستان دنی انتخاب شده است که متوجه استعدادهای او می‌شود.

امی رسوم در آینده در سریال کوتاه Angelyne (انجلین) دیده می‌شود که به ماجراهای هنرپیشه و خواننده‌ای آمریکایی با همین نام می‌پردازد و براساس یکی از مقاله‌های هالیوودریپوتر ساخته خواهد شد. اما لرد نیز در سریال Mayor of Kingstown ساخته‌ی تیلور شریدان با جرمی رنر همبازی بود که اخیرا برای فصل دوم نیز تمدید شد. هنوز تاریخ پخش سریال The Crowded Room مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.


منبع THR [2] THR [1]
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده