نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

ساخت فیلم زندگینامه باستر کیتون توسط کارگردان Logan

جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan در همکاری دوباره با استودیو قرن بیستم وظیفه کارگردانی فیلم زندگینامه باستر کیتون، بازیگر معروف آمریکایی را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم زندگینامه باستر کیتون، بازیگر، کمدین، وودویلین، نویسنده و کارگردان تحسین شده آمریکایی در دست ساخت است. استودیو قرن بیستم و جیمز منگولد تفاهمی برای ساخت فیلم زندگینامه باستر کیتون امضا کردند که براساس آن منگولد قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه نقش خواهد داشت. منگولد هم‌اکنون وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد، فیبی والر بریج و مدس میکلسن را بر عهده دارد.

تیم ساخت فیلم Buster Keaton هم‌اکنون ملاقات با نویسندگان برای نوشتن فیلمنامه فیلم باستر کیتون براساس رمان Buster Keaton: Cut To The Chase by Marion Meade را آغاز کرده‌اند. این کتاب نقش داشتن دوران کودکی‌اش در بازیگری و تجربیات ساخت فیلم‌های تحسین شده‌اش را روایت می‌کند و همچنین ناراحتی و شرم او از عدم تحصیل، اعتیاد به الکل و مشکلات ازدواجش را پوشش می‌دهد.

جیمز منگولد

باستر کیتون از ستارگان دوران فیلم‌های صامت بوده است که به‌عنوان «صورت سنگی بزرگ» شهرت پیدا کرده است. فیلم زندگینامه او قرار است به زندگی شخصی و کاری کیتون بپردازد و بخشی از قرارداد چند جانبه منگولد با استودیوی قرن بیستم است. منگولد پیش از این با استودیوی قرن بیستم برای ساخت فیلم Ford v Ferrari همکاری کرد که این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم سال شد.

علاوه‌براین، منگولد وظیفه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Identity، فیلم Cop Land، فیلم Heavy، فیلم Girl, Interrupted، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine و فیلم لوگان را نیز بر عهده داشته است. منگولد همچنین برای کارگردانی فیلم The Force با بازی مت دیمون و فیلم Going Electric با بازی تیموتی شالامی با استودیوی قرن بیستم و سرچلایت پیکچرز قرارداد دارد که فعلا وضعیت این دو پروژه مشخص نیست.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده