نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

ساخت انیمه‌ Nier Automata تایید شد

اسکوئر انیکس با انتشار یک تیزر کوتاه ساخت اقتباس انیمه‌ای بازی Nier Automata را رسما تایید کرد.

در جریان آخرین سینما و تلویزیون و طی برگزاری رویداد ویژه پنج سالگی بازی Nier Automata، به‌شکل رسمی از اقتباس انیمه‌ای اثر نام‌برده رونمایی شد. این اقتباس توسط شرکت انیمیشن‌سازی انیپلکسن (Aniplex) ساخته می‌شود که پیش‌تر روی اقتباس‌های انیمه‌ای بازی پرسونا 5 و Ace Attorney کار کرده بود. انیمه‌ Nier Automata با پخش یک تیزر کوتاه و ایجاد شدن وب‌سایت رسمی‌اش معرفی شد.

در این تیزر هیچ اطلاعات خاصی از داستان یا موعد پخش این انیمه، به‌مخاطب منتقل نمی‌شود و صرفا با نمایش تصویری از شخصیت 2B، اقتباس شدن قصه‌ی این کاراکتر و ماجراهایش در آتوماتا را به‌تماشاگران خبر می‌دهد. Nier Automata را می‌توان یکی از برترین بازی‌های تاریخ ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی در نظر گرفت؛ اثری که تاکنون بیش از ۶ میلیون نسخه از آن تا تابستان ۲۰۲۱ به فروش رفته است.

اتفاقات و روند قصه‌ی این بازی، پتانسیل آن برای تبدیل شدن به‌یک انیمه‌ی تکان‌دهنده و تأثیرگذار را واقعا بالا می‌برد و انتظار می‌رود که شرکت Aniplex بتواند از این پتانسیل بسیار بالا، حداکثر استفاده را ببرد. فعلا از موعد پخش این انیمه خبری به‌اشتراک گذاشته نشده است و برای مشخص شدن آن فعلا باید منتظر باشیم.

نظرتان در مورد ساخته شدن اقتباس انیمه‌ای Nier Automata را برای زومجی بنویسید.


منبع PCgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده