نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵

احتمال حضور کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی در سریال جدید جنگ ستارگان

گفته می‌شود جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است یک قسمت از یکی از سریال‌های دنیای جنگ ستارگان را کارگردانی کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از کارگردان‌های دنیای سینمایی مارول قرار است به‌عنوان کارگردان در سریال‌های جنگ ستارگان حضور داشته باشد. Discussing Film گزارش داده است که جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است وظیفه کارگردانی یک قسمت از یک سریال معرفی نشده Star Wars را بر عهده داشته باشد. فیلم‌برداری این سریال قرار است از تابستان ۲۰۲۲ با اسم رمز Grammar Rodeo آغاز شود و گفته می‌شود که اتفاقات سریال جدید جنگ ستارگان در دوران های ریپابلیک (High Republic) جریان دارد.

جان واتس در حال صحبت با تام هالند در پشت صحنه فیلم Spider-Man: Homecoming

طبق توصیفات منتشر شده، این سریال چیزی شبیه به نسخه فضایی سریال Stranger Things خواهد بود و صد البته این گزارش هنوز رسما تایید نشده است. همچنین گفته می‌شود که جان فاورو به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال جدید Star Wars حضور دارد که این پروژه با دنیای سریال The Mandalorian و سریال The Book of Boba Fett تفاوت خواهد داشت. جان واتس فعلا تنها یک قسمت از این سریال مرموز از دنیای جنگ ستارگان بر عهده دارد، اما او برنامه پرکاری دارد.

جان واتس هم‌اکنون وظیفه کارگردانی فیلمی جدید و بدون نام با بازی برد پیت و جرج کلونی برای شبکه اپل تی‌وی پلاس را بر عهده دارد. واتس همچنین وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Four را بر عهده گرفته است. علاوه‌براین، واتس وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال The Old Man با بازی جف بریجز برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته است. فیلم Spider-Man: No Way Home جدیدترین فیلمی است که واتس وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته که این فیلم بیش از ۱.۸ میلیارد دلار فروش کرده است.

او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده در قسمت جدید فیلم Final Destination حضور دارد. لوکاس‌فیلم در حال حاضر دوره های ریپابلیک را به کتاب‌های کمیک آورده است. همچنین اتفاقات سریال The Acolyte قرار است در آخرین روزهای High Republic جریان داشته باشد. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال احتمالی واتس در دسترس نیست.


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده